Gespot : Suzuki Swift yp6 cabrio !
#1
Dit heb ik onlangs gespot op internet :

[Image: 10z71pu.jpg]

Groetjes, Andres








Reply

#2
Is deze eenmalig gemaakt of is het gewoon een samengesteld plaatje? (die zijn er namelijk ook al van de nieuwste swift... in cabrio vorm en als roadster)
Van de mk6 (2005-2010) is ook een concept geweest die op meerdere shows heeft gestaan.
39



Reply

#3
Dat is voor mij nou ook juist de vraag.
Veel mensen zeggen dat dit een fotoshop is, anderen spreken dit tegen.
Een fotoshop herken je meestal wel als je goed naar een foto kijkt.
Bij deze foto heb ik dat niet dus het is of een hele goede fotoshop of deze cabrio is echt...

Groetjes, Andres








Reply

#4
Meestal verandert men het interieur niet. Deze stoelen kloppen totaal niet met wat er normaal inzit. Voor een concept maakt men meestal een ontzettend blits interieur...deze stoelen en bank daarentegen..
Wink
39



Reply

#5
Ja idd daar heb je wel gelijk in. Als je goed naar de stoelen kijkt klopt er iets niet. Zien er beetje raar en simpel uit. Ook mis ik een rollbar die tegenwoordig toch wel essentieel is voor de veiligheid bij cabrio's...

Groetjes, Andres








Reply

#6
[Image: 2012_Suzuki_Swift_Sport_004_6380.jpg]

Welke ontwerper zou nou daar een antenne plaatsen... Idea
Reply

#7
(24-06-2018, 00:13)Villa Wrote: Ja idd daar heb je wel gelijk in. Als je goed naar de stoelen kijkt klopt er iets niet. Zien er beetje raar en simpel uit. Ook mis ik een rollbar die tegenwoordig toch wel essentieel is voor de veiligheid bij cabrio's...

Ik zie wel een rolbar en naast dat ik het een zeer overduidelijke fotoshop vindt, bevestigd kikkert het net ook heel mooi.
Reply

#8
(25-06-2018, 07:55)Mafkikker Wrote: [Image: 2012_Suzuki_Swift_Sport_004_6380.jpg]

Welke ontwerper zou nou daar een antenne plaatsen... Idea
Het ultieme bewijs dat de door mij geplaatste foto een photoshop is haha.

Groetjes, Andres








Reply

#9
Dezd is foto shop echter zijn der in india wel cabrio’s alleen of deze bij chop shop van daan komen geen idee mk6 was der wel in een cabrio
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

#10
ja chop shop. er zijn geen "originele". ja de conceptauto van de mk6 maar zelfs van die weten we niet in hoeverre het een volledig functionerende auto was.
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.