Bosch slda (USB verwijderd)
#1
Goedemorgen allemaal,
Ik zit met een probleem waar de dealer ook niet uit komt...
Ik heb een radio in mijn vitara en continu wordt mijn USB verwijderd (automatisch)..en helaas verwijderd hij de USB willekeurig soms blijft hij 10 minuten lopen maar ook wel eens om de minuut Het is vrij irritant als je muziek luisterd en ineens slaat hij over op de radio...
Ik ben ervoor naar de dealer geweest en gister hebben ze de USB poort vervangen en de kabel...maar het euvel blijft...
Uiteraard heb ik een aantal keer een andere USB geprobeerd en ook android auto, en ook wordt mijn telefoon automatisch verwijderd....
Bij de dealer kennen ze het probleem niet...nu hoop ik dat iemand hier het probleem wel kent.

M.v.g. Mario[/quote][/php]
Reply

#2
(20-06-2018, 10:13)Mario Wrote: Goedemorgen allemaal,
Ik zit met een probleem waar de dealer ook niet uit komt...
Ik heb een radio in mijn vitara en continu wordt mijn USB verwijderd (automatisch)..en helaas verwijderd hij de USB willekeurig soms blijft hij 10 minuten lopen maar ook wel eens om de minuut Het is vrij irritant als je muziek luisterd en ineens slaat hij over op de radio...
Ik ben ervoor naar de dealer geweest en gister hebben ze de USB poort vervangen en de kabel...maar het euvel blijft...
Uiteraard heb ik een aantal keer een andere USB geprobeerd en ook android auto, en ook wordt mijn telefoon automatisch verwijderd....
Bij de dealer kennen ze het probleem niet...nu hoop ik dat iemand hier het probleem wel kent.

M.v.g. Mario
[/php]
[/quote]

Je zou is kunnen proberen de Firmware opnieuw te installeren, en als je dat gedaan hebt alles naar fabrieksinstellingen daarna opnieuw naar jouw wensen instellen.

Als het een SLDA van Bosch is.

Hier de laatste versie http://suzukiignis.nl/wp-content/uploads...-v1850.pdf

Staat hij er al op dan naar fabrieksinstellingen gaan en daarna alles naar jouw wens instellen.


Het is te proberen.

Gr Wil.
Reply

#3
Ik had inmiddels suzuki weer gebeld volgende week afspraak dan komt er inderdaad een andere Bosch in om te kijken of het dan wel werkt...
Reply

#4
Inmiddels bij suzuki geweest en hebben een andere slda er in gezet...helaas blijft het euvel...als ik lekker USB wil luisteren verwijdert hij naar 2,3,4,5,6 minuten automatisch de USB gek wordt ik ervan en zit ook nog nieuwste software versie op 850
Ik hoop toch stiekem dat iemand anders zelfde probleem heeft of gehad...
Ik moet wel zeggen dat het om een gebruikte slda was die suzuki erin heeft geplaatst, misschien is deze ook kapot ik weet het niet......
Reply

#5
1 persoon die hetzelfde heeft op dit forum....

Ik zou graag zien dat mensen dit even willen testen....want android dat werkt dan ook niet
Reply

#6
(30-06-2018, 11:17)Mario Wrote: Inmiddels bij suzuki geweest en hebben een andere slda er in gezet...helaas blijft het euvel...als ik lekker USB wil luisteren verwijdert hij naar 2,3,4,5,6 minuten automatisch de USB gek wordt ik ervan en zit ook nog nieuwste software versie op 850
Ik hoop toch stiekem dat iemand anders zelfde probleem heeft of gehad...
Ik moet wel zeggen dat het om een gebruikte slda was die suzuki erin heeft geplaatst, misschien is deze ook kapot ik weet het niet......

Hallo,

De software 850 is een oude versie.
Het moet versie 1850.2 worden dat is de laatste versie, dus gek dat dealer de 850 nog heeft geplaatst die leven nog in het stenen tijdperk.
Verder wil ik vragen of je al andere USB sticks hebt geprobeerd.
En die moeten ook nooit te groot zijn dan komen er ook problemen en ook altijd fat 32 geformatteerd zijn.
Ik gebruik altijd 8 GB sticks.
Dus software naar 1850.2 laten zetten en sticks controleren.
Ik heb zelf ook wel eens een stick gehad van 64 GB en die gooide hij er ook steeds uit na een korte tijd omdat het systeem het niet aan kon.
Ben benieuwd hoe het nu verloopt bij jou.


Gr Wil.
Reply

#7
Willy ik heb inderdaad de nieuwste versie van de slda 1850.2
Ik heb inderdaad alleen maar USB 16 gig en 32 gig en die gooit hij er uit...totaal 4 USB sticks geprobeerd maar wel boven de 16 gig
Maar wat wel raar is als ik android car van google aansluit via kabel gooit hij hem er ook uit.....
Ik weet dat ik ook Bluetooth kan doen heb ook Spotify.....
Maar ik wil graag USB gebruiken....

Ik zal dan maar eens een 8 gig USB kopen en proberen.

Ik hoop dat suzuki dit probleem oplost, ik heb het ook bij de verkopende partij gelegd van mijn auto, als het niet opgelost gaat worden eis ik een andere radio.
Ben wel teleurgesteld in die bosch slda
Reply

#8
Vandaag de muziek op een 4gig USB gezet...vanmiddag zal ik het eens testen.
Ik kom hier op terug


Helaas moet ik concluderen dat hij de USB van 4 gig er ook uit gooit....
Ik heb hem geformatteerd naar fat32..

Kan het misschien iets te maken hebben met wat voor een file je gebruikt WMA of MP3?
Reply

#9
(20-07-2018, 11:17)Mario Wrote: Vandaag de muziek op een 4gig USB gezet...vanmiddag zal ik het eens testen.
Ik kom hier op terug


Helaas moet ik concluderen dat hij de USB van 4 gig er ook uit gooit....
Ik heb hem geformatteerd naar fat32..

Kan het misschien iets te maken hebben met wat voor een file je gebruikt WMA of MP3?

Hallo Mario,

ik gebruik alleen mp3 bestanden van plusminus 6 mb per stuk 192 Kbps.
Verder wil ik je vragen of je hem al naar fabrieksinstelling hebt gezet en dan alles even naar eigen smaak weer instellen.
Dan nog eens proberen.
En helpt dit niet dan andere vragen.

Gr Wil.
Reply

#10
(20-07-2018, 20:59)Willy Billy Wrote:
(20-07-2018, 11:17)Mario Wrote: Vandaag de muziek op een 4gig USB gezet...vanmiddag zal ik het eens testen.
Ik kom hier op terug


Helaas moet ik concluderen dat hij de USB van 4 gig er ook uit gooit....
Ik heb hem geformatteerd naar fat32..

Kan het misschien iets te maken hebben met wat voor een file je gebruikt WMA of MP3?

Hallo Mario,

ik gebruik alleen mp3 bestanden van plusminus 6 mb per stuk 192 Kbps.
Verder wil ik je vragen of je hem al naar fabrieksinstelling hebt gezet en dan alles even naar eigen smaak weer instellen.
Dan nog eens proberen.
En helpt dit niet dan andere vragen.

Gr Wil.


Fabrieksinstelling al gedaan zal morgen het eens op mp3 proberen, we zien wel

Alvast bedankt willy
Reply

#11
Heb nu echt alles gedaan om uit te sluiten of het aan de USB lag.
4, 8,16, 32 gig gebruikt langzaam geformatteerd naar fat32 en op elke USB een andere cd mp3 files, helaas bij alle 4 zelfde nukken.

Ga nu 2 weken naar Ibiza als ik terug kom ga ik een andere radio vragen, ben helemaal klaar met de bosch slda

M.v.g.

Mario
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.