Meeting ZONDAGMIDDAG 9 SEPTEMBER 2018 "De Punt" Rozenburg (Zuid-Holland) + review
#61
(15-08-2018, 16:51)Walter Wrote:
(15-08-2018, 15:34)Villa Wrote: Wie kan er wel op 2 september ?

Hoi Villa,

Voor de 2 september heb ik al afgesproken Wink

Hoi Walter,
Dat is jammer .

Groetjes, Andres








Reply

#62
Aangezien er voor 2 september geen animo bestaat moet we het maar gewoon houden op de eerste datum die we hebben genoemd namelijk ;

Zondag middag 9 september van 13.00 tot 17.00

We zullen dan wel zien hoe druk het is met de activiteiten betreffende de Nationale Havendagen op de Landtong (zie begintopic voor de locatie).

Niks moet, het mag.. dus als je deze meet leuk lijkt kom dan een kijkje nemen Wink

Groetjes, Andres








Reply

#63
-villa
-salto?
-paul?
-dracenta
-walter
-jeroenboer1993
-leibniz?
-ss80
-tex?
-tomswift
-mitch (ovb)
-Dr. Speed
-Dionkoffie.
39



Reply

#64
Lijstje:
-villa
-salto?
-dracenta
-walter
-jeroenboer1993
-leibniz?
-ss80
-tex?
-tomswift
-mitch (ovb)
-Dr. Speed
-Dionkoffie.
-

Ik heb mezelf van de lijst gehaald, ik ga niet twee weekenden achter elkaar meeten.
Reply

#65
Er is een snackbar op de locatie maar het is ook leuk en gezellig als mensen zelf wat versnaperingen en drinken meenemen om te delen Idea

Ook is het handig als je klapstoel(tjes) meeneemt om lekkahh te zitten Wink

Groetjes, Andres








Reply

#66
Ik ben dat weekend een weekendje weg naar Duitsland. (rondje nurburgring) maar kom zondagochtend weer terug. Ik zal dan wel proberen op de meeting te zijn.

Excuus als de auto dan mega vies is!!!
2005 Suzuki Swift 1.3 3deurs
Reply

#67
(24-08-2018, 19:17)Dionkoffie Wrote: Ik ben dat weekend een weekendje weg naar Duitsland. (rondje nurburgring) maar kom zondagochtend weer terug. Ik zal dan wel proberen op de meeting te zijn.

Excuus als de auto dan mega vies is!!!

Gezellig dat je komt !
Wil die 'tweeling swift' wel ff zien haha.

Die vieze bagger kijken we wel doorheen Biggrin

Groetjes, Andres








Reply

#68
Volgens de voorspellingen wordt het 9 september lekkahhh weer op de meet locatie Wink

Groetjes, Andres








Reply

#69
UP! lijst mag best langer Smile
39



Reply

#70
Voor de liefhebbers de geschiedenis van "De Landtong" :

1872 voeren vissers en handelsschepen uit de maassteden over de rivieren het Scheur en Brielse Maas richting Noordzee. De havens groeiden, daarom werd de Nieuwe Waterweg gegraven die ook voor de grootste schepen een rechtstreekse toegang tot Rotterdam verzekerde. Na de Tweede Wereldoorlog werden ten zuiden van de Nieuwe Waterweg veel nieuwe havens met petrochemische industrie aangelegd op onder meer Rozenburg, een eiland dat voornamelijk uit akkerland bestond en werd omringd door schorren en slikken. Om de uitbreidingen mogelijk te maken moesten de vierhonderd inwoners van Blankenburg hun dorp gedwongen verlaten. Bij de zee lag natuurgebied De Beer, een vogelreservaat van 1300 hectare dat in 1964 moest verdwijnen. Om de steeds grotere zeeschepen te faciliteren werden vanaf de jaren zeventig van de vorige eeuw de Rotterdamse havens nog verder naar de Noordzeekust verplaatst. De Zevende Petroleumhaven en het Calandkanaal werden gegraven. De grond die vrijkwam, werd deels op de landtong gedeponeerd, hierdoor kreeg het gebied het huidige reliëf. Er werden ook lichtopstanden, windmolens, een radarpost en een educatief informatie centrum over de Rotterdamse haven en een sleepboothaven gebouwd. Doordat er gas- en olieleidingen in de grond liggen is bebouwing op veel plaatsen niet mogelijk. De gronddepots ontwikkelden zich in enkele decennia spontaan tot een ruig, duinachtig landschap met een interessante natuurwaarde. Op de landtong is in het kader van de Europoortkering vanaf het zuidelijke landhoofd van de Maeslantkering tot de Calandbrug bij Rozenburg (en verder tot aan de Hartelkering) een dijk op Deltahoogte aangelegd. De landtong is eigendom van het Havenbedrijf Rotterdam, Rijkswaterstaat en de deelgemeente Rozenburg, het beheer wordt gevoerd door het Recreatieschap Voorne-Putten-Rozenburg.

Groetjes, Andres








Reply

#71
Weersvoorspellingen zien er goed uit

[Image: 2j0jcrr.jpg]

Groetjes, Andres








Reply

#72
Tot zondag iedereen!
39



Reply

#73
(04-09-2018, 11:05)Tomswiftswiftswift Wrote: Tot zondag iedereen!

Als we elkaar kunnen vinden in de vermeende drukte hahaha.
Maar dat zal wel goed komen Wink

Dit is nu de lokale voorspelling voor het weekend :
Mooie temperatuur, half bewolkt en kleine kans op een spettertje.
Weinig wind.

[Image: 219tff6.jpg]

Groetjes, Andres








Reply

#74
Ik kan er toch niet bij zijn helaas. Dubbele boeking van die dag
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

#75
(05-09-2018, 19:11)SS80 Wrote: Ik kan er toch niet bij zijn helaas. Dubbele boeking van die dag

Jammer jôh.
Volgende keer beter Wink

Groetjes, Andres








Reply

#76
De regenkans is kleiner geworden.
Wordt gewoon een lekkahh weertje met 19 graden.

Groetjes, Andres








Reply

#77
villa
-salto?
-dracenta
-walter
-jeroenboer1993
-leibniz?
-tex?
-tomswift
-mitch (ovb)
-Dr. Speed
-Dionkoffie.

vul maar aan of kom gewoon kijken
39



Reply

#78
Voor mensen die vanuit het noorden aanrijden : je kan natuurlijk de Beneluxtunnel pakken maar een andere optie is de pont bij Maassluis om het water over te steken.
Je komt dan aan in Rozenburg niet ver van de meet-lokatie.
De pont Maassluis - Rozenburg kost voor een enkeltje personenauto ongeveer €5,50

Groetjes, Andres








Reply

#79
[Image: XO8V6om.jpg]

Tot zondag!
2005 Suzuki Swift 1.3 3deurs
Reply

#80
Leuk dat je komt ! 39

Mooie foto van je Swift Dion.

Groetjes, Andres








Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.