Meeting ZONDAGMIDDAG 9 SEPTEMBER 2018 "De Punt" Rozenburg (Zuid-Holland) + review
Ik ben gisteren naar de lokatie geweest om een verkennend kijkje te nemen en heb gesproken met iemand van de lokale snackbar daar op 'De Punt'.
Ik hoorde dat op 7, 8 en 9 september de 'Wereldhavendagen' worden gehouden en het wellicht extreem druk is op de lokatie waar wij de meet willen houden.
Graag jullie gedachten hierover...

[Image: 2wlrrma.jpg]

Groetjes, Andres

Reply

(03-08-2018, 09:11)Villa Wrote: Beste mensen,

Ik ben gisteren naar de lokatie geweest om een kijkje te gaan nemen en heb gesproken met iemand van de snackbar die daar op 'De Punt' staat.
Ik hoorde dat op 7, 8 en 9 september de 'Wereldhavendagen' worden gehouden en het wellicht extreem druk is op de lokatie waar wij de meet willen houden.
Graag jullie gedachten daarover...

[Image: 2wlrrma.jpg]

Mooie foto met die swift Smile
Misschien hoek van Holland doen?
2005 Suzuki Swift 1.3 3deurs
Reply

Tja dan maar een andere datum of locatie uitzoeken.
Reply

Gewoon houden daar op die
Datum werled haven dagen worden in rottedam
Gehouden bij de Erasmus brug heb zelf nog nooit wat bij die punt op die dagen gezien
Buiten dat heb ik nog een nr voor je voor een al u can eat patat kraam voor een bepaalt bedrag kun je zo veel patat en snacs eten die je wil en die gast komt. Naar de locatie die jij wil echter als je
Met de beste man van de punt wat af kan spreken heb je wel een wc Biggrin
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

(03-08-2018, 16:04)Walter Wrote: Tja dan maar een andere datum of locatie uitzoeken.
Is zondagmiddag 2 september dezelfde locatie een optie voor jullie ?

Groetjes, Andres

Reply

Voor mij prima!
2005 Suzuki Swift 1.3 3deurs
Reply

Nope,- Wink

Reply

Zolang wij bijde punt de autos kunnen zetten en ook weer gewoon weg kunnen dan maken wat toeschouwers niet uit. 2 september graag maar ik meen dat ik moet werken. De havendagen betekent voor 1 ieder die van verre komt dat er dus nog een hoop leuks te doen is rond het havengebied???
39

Reply

(03-08-2018, 09:20)Dionkoffie Wrote: Mooie foto met die swift Smile

Thanks 45

(03-08-2018, 22:37)Tomswiftswiftswift Wrote: Zolang wij bijde punt de autos kunnen zetten en ook weer gewoon weg kunnen dan maken wat toeschouwers niet uit. 2 september graag maar ik meen dat ik moet werken. De havendagen betekent voor 1 ieder die van verre komt dat er dus nog een hoop leuks te doen is rond het gavengebied???

De contactpersoon die ik heb gesproken was zeer stellig in het feit dat het erg druk zal zijn zondag 9 september (Er is één toegangsweg).
Ik neem aan dat zij het kan weten gezien het feit dat zij zo goed als elke dag op die locatie aanwezig is mbt de snackbar.
Daarintegen was ik er vd week voor het eerst met de bedoeling om dit soort informatie te verzamelen en met jullie te delen Wink

Groetjes, Andres

Reply

Kan je een
Ding vertellen villa ,

Als het goed weer is is het daar altijd druk k vaarde gister door het breede diep ( dat gat bij de punt)
Op een vrijdag rond een uur of 11 en ik denkndat ik zekker 80-150 autos snel zag staan dus... feit van dat er een werled haven dagen word gehouden die dagen is wel
Leuk maad zal niet drukker zijn als normaal

Reply

Kunnen we een poll starten in dit topic ?
Zodat iedereen zijn/haar voorkeur kan aangeven.

Groetjes, Andres

Reply

Volgens mij kan dat wel door de eerste post aan te passen maar dat weet ik niet zekker

Reply

(04-08-2018, 19:38)Villa Wrote: Kunnen we een poll starten in dit topic ?
Zodat iedereen zijn/haar voorkeur kan aangeven.
Kan voor zover ik kan zien helaas niet op de site.
Misschien een idee om deze optie toe te voegen Idea

Groetjes, Andres

Reply

Als je bij het eerste bericht op bewerken klikt en dan "normaal bewerken", dan staat er helemaal onderaan het bewerkingsdeel de mogelijkheid om een "peiling" toe te voegen.

It's so simple Idea
Reply

(06-08-2018, 06:25)Mafkikker Wrote: Als je bij het eerste bericht op bewerken klikt en dan "normaal bewerken", dan staat er helemaal onderaan het bewerkingsdeel de mogelijkheid om een "peiling" toe te voegen.

It's so simple Idea

Bij mij niet hoor 34

Groetjes, Andres

Reply

Anders laat je even weten wat de mogelijkheden zijn waar je uit wil kiezen, dan maak ik of een andere moderator hem voor je Idea
Reply

Ik denk dat we het maar op zondagmiddag 2 september moeten houden om een -eventuele- drukte voor te zijn.

Groetjes, Andres

Reply

(14-08-2018, 21:58)Villa Wrote: Ik denk dat we het maar op zondagmiddag 2 september moeten houden om een -eventuele- drukte voor te zijn.

Dat is het moment dat ik mijn 29e verjaardag thuis vier Tongue
Daily: MK4 Swift 1.3 GS '00
Project: nvt
Fun: Tomos AT50 '82
Reply

Wie kan er wel op 2 september ?

Groetjes, Andres

Reply

(15-08-2018, 15:34)Villa Wrote: Wie kan er wel op 2 september ?

Hoi Villa,

Voor de 2 september heb ik al afgesproken Wink
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread:
1 Guest(s)