Led voorlamp 1.0 boosterjet
#1
Dag allen, kort vraagje. Ik zak in een review filmpje dat de voorlap leds(strook) dat ie konden knipperen. Iemand een idee hoe je dat kan doen?
Reply

#2
Kan je niet eens je tekst wat beter opstellen, is erg onduidelijk zo?Geef een link naar review of wat het is, maakt het makkelijker voor ons wat je bedoelt
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(11-06-2018, 12:38)Leibniz Wrote: Kan je niet eens je tekst wat beter opstellen, is erg onduidelijk zo?Geef een link naar review of wat het is, maakt het makkelijker voor ons wat je bedoelt

Allereerst excuses aan de lezers over de onduidelijke vraag. Ik heb de volgende vraag, ik zag in een filmpje op youtube https://www.youtube.com/watch?v=_870o_gYaFg

Wanneer je dit filmpje bekijkt en voorruit spoelt naar 52 seconden, dan zie je bij de voorlampen een led-strip knipperen. Ik vroeg me af of dit standaard is, wat de functie ervan is en of je dat kan inschakelen, zag er leuk uit.

Nou ik hoop dat de vraag iets duidelijker is geworden.

Dank alvast.
Reply

#4
Dat knipperen van de LED komt door de camera die het opneemt. Dit fenomeen zie je vaker bij opnames van LEDS in auto's, maar ook andere toepassingen. Bij gloeilampen hadden we hier geen last van. Is dus geen functie die je kunt in- of uitschakelen.
Reply

#5
(11-06-2018, 20:24)cabrio_rob Wrote: Dat knipperen van de LED komt door de camera die het opneemt. Dit fenomeen zie je vaker bij opnames van LEDS in auto's, maar ook andere toepassingen. Bij gloeilampen hadden we hier geen last van. Is dus geen functie die je kunt in- of uitschakelen.

Geniaal, dank voor het antwoord. Dat had ik zelf weer niet kunnen bedenkenIdea
Vond het wel een leuk gezicht, kreeg een 'knight rider' gevoel daarvan.

Was leuk geweest...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.