Spotify op fabrieks radio
#1
In mijn vorige Swift zat een (door de vorige eigenaar) zelf ingebouwde autoradio, deze had een aux-ingang waardoor ik dmv een mini-jack <---> mini-jack kabeltje, spotify vanaf mijn smartphone kon luisteren op mijn speakers.

Sinds najaar 2017 hebben we een nieuwe Swift, uit 2011 met een fabrieks autoradio, een 'PA68L0', alleen zit hier geen auxingang en ik kan dus nu geen spotify meer luisteren in de auto.

Nou ben ik aan het zoeken naar een enigszins betaalbare oplossing, zodat ik weer spotify kan luisteren.
Audiokwaliteit van een FM-transmitter en de stabiliteit van een Bluetooth-verbinding vind ik niet acceptabel.

Nou kwam ik in mijn zoektocht zaken tegen als Yatour, Connects2 CTVSZX001 en Xcarlink, maar eigenlijk niks waarvan ik duidelijk kan ontdekken of het werkt met de PA68L0.

Iemand ervaring met deze situatie en een nette oplossing gevonden, advies?

Bij voorbaat dank
Reply

#2
Gewoon lekker ouderwets cdtjes draaien Wink

Groetjes, Andres








Reply

#3
k zou zelf geen carkit nemen wat ik wel weet is dat de radio van een 2011 swift der in 2 variante is 1e heb jij en een nieuwere in 2012 geleverd met bleutooth wat ik begreep kun je met deze via de bluetooth spotify luisteren deze radio`s staan op marktplaats na deel is als je een s8 heb dat ze wel eens een probleem geven,

ik heb ergens nog zoon radio liggen zou ik even moeten kijken waar die is maar wat ik je aan raad is even sparen ,
en gewoon een andere radio kopen voor 350,- heb je een radio die orginleel oogt, navi heeft audio jack heeft usb via de originele ingang en wat mij op viel is de de kwalitied van het geluid ook beter word omdat het uitgaande vermogen meer is dan de originele radio heb je hier nou in tresse in kan ik de link sturen van de mijne
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

#4
Je hebt usb bluetooth adapters. Dan kan je via bluetooth je telefoon verbinden met usb Wink
Reply

#5
De TS in de eerste post: de stabiliteit van een Bluetooth-verbinding vind ik niet acceptabel. Idea
Reply

#6
Anders aan de slag gaan en zelf een AUX ingang inbouwen. 39
[Image: DKBUEhx.jpg]
Reply

#7
(16-08-2018, 15:17)jeroenboer1993 Wrote: k zou zelf geen carkit nemen wat ik wel weet is dat de radio van een 2011 swift der in 2 variante is 1e heb jij en een nieuwere in 2012 geleverd met bleutooth wat ik begreep kun je met deze via de bluetooth spotify luisteren deze radio`s staan op marktplaats na deel is als je een s8 heb dat ze wel eens een probleem geven,

ik heb ergens nog zoon radio liggen zou ik even moeten kijken waar die is maar wat ik je aan raad is even sparen ,
en gewoon een andere radio kopen voor 350,- heb je een radio die orginleel oogt, navi heeft audio jack heeft usb via de originele ingang en wat mij op viel is de de kwalitied van het geluid ook beter word omdat het uitgaande vermogen meer is dan de originele radio heb je hier nou in tresse in kan ik de link sturen van de mijne
Over welke radio heb jij het dan? Zou iets voor mij kunnen zijn in de toekomst.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.