En ik ben weer terug
#1
Hallo allemaal,

inmiddels lees ik hier alweer een poosje mee, en in het verleden heb ik me hier al eens ingeschreven met een oude mk1 swift gti ( https://www.suzukiclubnederland.nl/forum...pid=415858 )

nu een jaartje of 7 verder, en ook nog meer auto's.
Momenteel heb ik een witte swift cabrio.
[Image: 360.jpg]
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...
Reply

#2
Welkom.mooie auto. Hier ook een witte cabrio in de stal. heb je nog plannen ermee
39



Reply

#3
Voorlopig nog niet al te veel, inmiddels al iets verlaagd en gti skirts erop. Verder in de toekomst wat beginnende roestplekjes bijwerken en dan vooral rijdend houden.
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...
Reply

#4
Netjes hoor! Leuke auto. Deze worden echt steeds zeldzamer...
Reply

#5
Mooi in het wit.
Ik heb zelf nog niet zo lang een rode of eigenlijk is het meer oranje omdat de auto ooit is overgespoten.
Swift Cabrio
Reply

#6
Welkom terug.

Heb hier een rode cabrio op de oprit staan.
Reply

#7
ik heb in t verleden ook nog eens een geo metro cabrio gehad, in feite ook een swift cabrio maar dan met een 1.0 3 cilinder.
Het zijn leuke en ook praktische auto's in vergelijking met andere cabrio's. Er zit tenminste nog een beetje een kofferbak in Smile
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...
Reply

#8
en inmiddels weer wat verder aan de swift, velgjes goudkleurig gespoten, heldere zijknipperlichten en voor de aankomende APK een berg remleidingen vervangen

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

voor de rest genieten de komende week met dit goede weerSmile
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...
Reply

#9
Ziet er netjes uit zo op de foto's Biggrin

Veel plezier met de zon op je hoofd 45
Reply

#10
Ben al verbrand in mn nek..maar dat mag de pret niet drukkenWink
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...
Reply

#11
erg mooi op de pics.
39



Reply

#12
(06-05-2018, 19:52)crum Wrote: Ben al verbrand in mn nek..maar dat mag de pret niet drukkenWink

Dat vond ik altijd wel jammer van het met de kap open rijden.
Je hoofd verbranden 43
Reply

#13
Hele nette wagen! Verkopen? Smile
Swift_1.3_8v_1996->->->->omgebouwd naar GTI 39
Reply

#14
Haha..nee..voorlopig hou ik deze lekker voor mezelfSmile
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...
Reply

#15
en een kleine update, recent (natuurlijk) glansrijk door de apk, dus mag er sowieso tot eind juli 2019 mee de weg op Smile
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...
Reply

#16
Gefeliciteerd, weer een jaar genieten van je cabrio
Reply

#17
En dan was juni de droogste maand, en de vooruitzichten zijn ook goed voor de cabrio, dakje zal weinig dicht hoeven Wink
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...
Reply

#18
Mooi man! Leuke bak! Ergens jeukt het bij mij ook nog wel een beetje om een cabriootje te kopen, maar teveel plannen, teveel gekkigheid Wink
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#19
t grote voordeel dat zo'n swift natuurlijk geen reet kost, die kan je er makkelijk bij houden Smile
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...
Reply

#20
Inmiddels staat de swift alweer een poosje aan de kant omdat ik een andere auto heb gekocht.
Ik kon voor niet al te veel (lees, spot goedkoop) een mazda mx5 kopen met een warm gelopen motor.
Inmiddels ligt daar een nieuwe motor in en rijd ik voor dagelijks in de mazda, deze kant toch iets beter door de bochten dan de swift.
De swift staat stil en geschorst, de planning is dat ik deze wel bewaar voor later, omdat dit een redelijk tot goed exemplaar is.

[Image: 360.jpg]
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.