17-03-2018, 20:18
Rij nu ondertussen al ruim een jaartje in mn mk1, rijd geweldig, maar het vermogen, of eigenlijk het gebrek aan begint een beetje te vervelen..
Dus heb ik uit 1 van mn sloop swiftjes een onderblokje getrokken wat in behoorlijk knappe staat was.. daar komen gti zuigers in met een mk1 gti cilinder kop..
Motorcode blijft dus gewoon G13A, Winning!
Om het boeltje nog wel leuker te maken zal ik de compressie laten verhogen, hoop rond de 11:1 uit te komen, en heb de nokkenassen laten slijpen door de fabriek die ook voor Schrick slijpt, 261/271 is het geworden...
Verder komen er ook nog GSXR1100w carbs op, en een cometic mls koppakking, en een afgedraaid vliegwiel en drukgroep met een dubbel diafragma (ligt al klaar)
Gezien bij een g13a de brandstofpomp op de cilinderkop zit en dus mechanisch is, (carb life) komt er een inlijn 3 bar ltec pomp op, met een malpassi fuel pressure regulatordie van 3 bar een paar psi maakt
Nog ff een afbeelding van de carbs, meet fotos volgen nog....
Dus heb ik uit 1 van mn sloop swiftjes een onderblokje getrokken wat in behoorlijk knappe staat was.. daar komen gti zuigers in met een mk1 gti cilinder kop..
Motorcode blijft dus gewoon G13A, Winning!
Om het boeltje nog wel leuker te maken zal ik de compressie laten verhogen, hoop rond de 11:1 uit te komen, en heb de nokkenassen laten slijpen door de fabriek die ook voor Schrick slijpt, 261/271 is het geworden...
Verder komen er ook nog GSXR1100w carbs op, en een cometic mls koppakking, en een afgedraaid vliegwiel en drukgroep met een dubbel diafragma (ligt al klaar)
Gezien bij een g13a de brandstofpomp op de cilinderkop zit en dus mechanisch is, (carb life) komt er een inlijn 3 bar ltec pomp op, met een malpassi fuel pressure regulatordie van 3 bar een paar psi maakt
Nog ff een afbeelding van de carbs, meet fotos volgen nog....