Nieuw op het forum
#1
Hallo allemaal,

Bij deze stel ik mezelf graag even voor.
Mijn naam is Thomas en de reden dat ik op het forum kom kijken is eigenlijk voor mijn vriendin.
Recent is iemand tegen haar Suzuki Swift gereden, waardoor deze bijna totalloss ging. Aangezien ze dol is op haar autootje, ga ik als verassing deze toch helemaal opknappen en stukje sportiever maken. Dat wil zeggen, iets verlagen, mooie lichtmetalen velgen kopen met 195/45/15 banden, een leuke dak spoiler monteren, een open luchtfilter en een leuke einddemper voor een iets sportievere sound.

De reden van mijn aanmelden is dat ik eens wil lezen wat er allemaal mogelijk is en hopelijk jullie hier en daar wat vragen mag stellen erover.

Ik stuur binnenkort wat foto's van betere tijden van de auto, maar dat komt dus helemaal goed.

Groeten, Thomas

Het is een Suzuki Swift van 2001, dus het oude model, een Summum uitvoering met airco!
Reply

#2
Leuk plan! Zelf reed ik op et30 7j breed 195 45 15 en dit vulde dr wielkasten netjes. Dit liep niet aan tijdens rijden, tenzij met 4man in de auto.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#3
Welkom !
Reply

#4
Welkom!

Voor verlagingsveren zou ik bij www.concept-s.nl kijken.
Wellicht dat ze niet op de website staan maar dan kan je een mail sturen heb de mijne er ook vandaan voor de mk5 koste me 100 euro.

Wat voor bouwjaar / model is het ?
- Swift MK5 2002 1.0 eco
- Swift mk5 2001 1.3 16v
Reply

#5
Welkom!
Ik heb een set verlagingsveren liggen voor jou type auto, stuur me maar een pb bij interesse.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#6
Leuke reacties! Dank je wel!
Reply

#7
Welkom hier.

Plaats vooral foto's. Vinden we leuk Wink
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.