WERKPLAATS HANDBOEK SUZUKI SWIFT SUMMUM 2002
#1
Hallo mensen

Waar kan ik een werkplaats handboek voor mijn Suzuki Swift Summum 1.3 GLX uit 2002 vinden ? kenteken is 72-JG-GT

Cock
Reply

#2
wat wilt u weten ? meschien kan ik wat voor u vinden of vertellen.

(23-02-2018, 18:40)Hondengeleider1073 Wrote: Hallo mensen

Waar kan ik een werkplaats handboek voor mijn Suzuki Swift Summum 1.3 GLX uit 2002 vinden ? kenteken is 72-JG-GT

Cock
Reply

#3
Met een beetje zoekwerk kan je wel wat vinden,alleen wordt het steeds lastiger.Vele links werken niet of je moet naar Tsjechische,Hongaarse, Russische sites uitwijken, niet erg, je moet wel beetje taal bekendheid hebben.Specifiek voor jouw swift nee zul je niet vinden, maar wat voor swift vanaf 89-2002 geldt ,geldt ook voor die van jou.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#4
https://www.dropbox.com/s/vir0z82pcdt9aj...3.pdf?dl=0

Deze bevat ook een deel over de g13bb
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#5
ik zoek eigenlijk een schema dat ik uit kan printen van het zekering kastje onder het stuur, normaal zit daar een klepje op maar bij mijn Suzuki Swift Summum 1.3 GLX 16V is dat weg....... de gegevens zijn kenteken 72-JG-GT bouwjaar Maart 2002

ik zoek een schema van welke zekering waar zit, er zit een zekering kastje onder ruimte stuur, maar het klepje ontbreekt...... Ik ben met name op zoek naar de zekering van het contact en die van het dimlicht links of rechts. Dit omdat ik een zoemer aan wil sluiten voor als ik het licht laat branden als ik uitstap......
Reply

#6
Ik snap het soms niet maar goed wat intypen en ligt aan je voeten: https://www.handleidingzoek.nl/suzuki/sw...andleiding, en bladeren met pijlen vooruit/terug, moet ook van de zekeringen instaan
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#7
(27-02-2018, 21:34)Hondengeleider1073 Wrote: ik zoek eigenlijk een schema dat ik uit kan printen van het zekering kastje onder het stuur, normaal zit daar een klepje op maar bij mijn Suzuki Swift Summum 1.3 GLX 16V is dat weg....... de gegevens zijn kenteken 72-JG-GT bouwjaar Maart 2002

ik zoek een schema van welke zekering waar zit, er zit een zekering kastje onder ruimte stuur, maar het klepje ontbreekt...... Ik ben met name op zoek naar de zekering van het contact en die van het dimlicht links of rechts. Dit omdat ik een zoemer aan wil sluiten voor als ik het licht laat branden als ik uitstap......

ik heb dat waarschijnlijk wel.. Doe me ff pb..
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.