ik ben
#1
Hallo allemaal ik ben nieuw. ik ben ronnie 40 jaar oud. woonplaats badhoevedorp
ik ben dol op suzuki. ik heb jaren als monteur bij suzuki dealer gewerkt. nu heb ik eigen garage unversele maar werk nog steeds veel met suzuki oude en nieuwe modelen wat ik met plezier doe suzuki is niet alleen leuk om mee te rijden maar ook leuk om mee te sleutelen.

door de jaren heb ik veel ervaring ik de sterke punten maar ook de zwakke punten van suzuki.
Reply

#2
Welkom Ronnie,

Goed om weer een monteur erbij te hebben, er zijn hier toch vaak hele gerichte vragen waar wij als enthousiastelingen niet de volledige antwoorden op hebben, dus daar is jouw expertise altijd welkom. Als ik me de autohistorie van onze andere suzukimonteur(s) voor de geest haal, durf ik bijna niet naar die van jou te vragen.
Reply

#3
bedankt voor je welkoms bericht
(22-02-2018, 08:17)Mafkikker Wrote: Welkom Ronnie,

Goed om weer een monteur erbij te hebben, er zijn hier toch vaak hele gerichte vragen waar wij als enthousiastelingen niet de volledige antwoorden op hebben, dus daar is jouw expertise altijd welkom. Als ik me de autohistorie van onze andere suzukimonteur(s) voor de geest haal, durf ik bijna niet naar die van jou te vragen.
Reply

#4
Welkom! Als ik nog eens wat met mn sport heb weet ik je te vinden Tongue
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#5
Leuk Ronnieen welkom, nu nog je woonplaats vermelden, altijd handig mocht iemand van ons niet uitkomen of iemand in de buurt zoekt. Biggrin
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#6
Welkom Ron 39

Een universele garage!
Dan kan je wel lekker gevarieerd sleutelen Biggrin
Reply

#7
Welkom !
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.