Even voorstellen
#1
Hallo ik ben Bob alweer ruim 61 jaar op deze aardkloot, woon mijn hele leven al in Amsterdam.
Ik meld me hier aan omdat ik een echte petrolhead ben en ontdekt heb hoe goed oudere japanners zijn.
Door omstandigheden, die ik jullie zal besparen, heb ik maar een hele smalle beurs en dan ben je dus aangewezen op oudere auto's.42

Rijdt momenteel met een Toyota Starlet van 24 jaar oud en gekocht voor, schrik niet, 100 euro.Wink
Heb hem inmiddels al weer een jaar en is recentelijk weer goedgekeurd voor weer 14 maanden.
Er is in dat jaar voor ongeveer 200 euro aan onderhoud in gegaan, waaronder een distributieriem filters olie en radiateur, dus al met al 2 jaar rijden voor 300 euro, wie doet me dat naBiggrin
Ook nog gespoten, wat zowaar nog redelijk geslaagd is ook39
Wel alles zelf gedaan natuurlijk, anders kan het niet voor dat bedrag.

Meld me hier mede aan om te kijken of een Suzuki eventueel ook wat voor mij kan zijn en wie weet ook voor wat gezelligheid.
Ook heb ik goedkoop wat nieuwe Suzuki onderdelen gekocht en hoop hier wat mensen blij mee te maken, hoef er echt maar weinig voor als ik er een klein zakcentje aan kan overhouden ben ik al blij.

Ik zal eerdaags wel wat dingen te koop zetten in het daar voor bedoelde topic, tenminste als dat mag hier.
Reply

#2
Welkom hier! Starlets zijn ook goede autootjes 39
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#3
Ha welkom!

Ben benieuwd naar foto's van je auto!

Gooi gerust je spullen in marktplaats!
Reply

#4
welkom! En ben wel benieuwd wat u aanbied en natuurlijk de starlet. Welk suzuki model spreekt u aan?
39



Reply

#5
(20-02-2018, 20:16)Tomswiftswiftswift Wrote: welkom! En ben wel benieuwd wat u aanbied en natuurlijk de starlet. Welk suzuki model spreekt u aan?

Zeg alsjeblieft je en jij, anders voel ik me nog ouderPuzzled
Ik vind de Swift een prima karretje of eventueel een Baleno, alhoewel die wel wat versnellingsbakproblemen heeft had ik begrepen.

De spulletjes die ik wil aanbieden zijn in ieder geval allemaal origineel en nieuw, het is voor diverse modellen.
Ik moet dat nog even precies bekijken maar om je een idee te geven, even uit mijn hoofd.
Een radiator voor een grand Vitara, diverse spiegelglazen, een paar van die dubbeldin systeem radio's onder andere voor een Swift vanaf 2004, schokbrekers voor een Swift, wat hoedenplanken, wiellagers enzovoort.
Geef me even de tijd, het komt er aan ik beloof hetWink

Bij deze wat foto's van de Starlet, zo kocht ik hem voor 100 euro:
[Image: WcKKlb4.jpg]
[Image: 7tbv6FC.jpg]
[Image: tWJqUlv.jpg]
Even wat slopen om het spuiten voor te bereiden:
[Image: ykPNeUt.jpg]
[Image: Z1swHmS.jpg]
[Image: X78tv9H.jpg]
[Image: OLydrDf.jpg]
Moet wel eerlijk bekennen dat mijn zoon het meeste werk heeft gedaan45
Zo als ik al eerder vertelde heb ik maar een hele kleine beurs, dus goedkoop wat verf gekocht via marktplaats, de kleur zou dieprood moeten zijn.
Oordeel zelf, maar ik zieer geen rood in wel paars hahaha.
Maar goed het was kwalitatief goede verf, dus vooruit maar:

[Image: nD5QAD9.jpg]
[Image: LI5Keyu.jpg]
[Image: Sf9iBL8.jpg]
[Image: qfZsYJB.jpg]
[Image: Vpg2474.jpg]
[Image: pIj7uBH.jpg]

En klaar, inmiddels zijn de velgjes wel zilvergrijs gespoten, we hadden toen alleen maar wit voor handen:

[Image: R3S6mud.jpg]
[Image: 37aTcPk.jpg]
[Image: CPYgc5w.jpg]
Reply

#6
Da's best wel gaaf geworden! Goed gelukt hoor! Zeker als je ziet wat t gekost heeft.
Reply

#7
Prima karretje zoSmile baleno zijn in principe goed, vooral de 1.6 hebben bakproblemen de 1.3 en 1.8 een stuk minder.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#8
Welkom.

Leuk op geknapt de Starslet Tongue
Reply

#9
Welkom en Jappen zijn top! Vaak gaat de carrosserie eerder dan de motor: Toyota's, Suzuki's, Honda's leuke auto's. Zelf gespoten?Mooi hoor! Als ik tips en advies nodig heb, mag ik je een pb sturen?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#10
Ja hoor natuurlijk mag je me vragen wat je wil, daar is een forum toch voor?Wink

Overigens wil ik wel even opmerken dat ik een klein beetje teleurgesteld ben over dit forum.
Ik heb een aantal dagen geleden wat advertenties geplaatst, die worden eerst gekeurd, wat prima is alle begrip voor, ze stonden er eigenlijk in no time op39
Een dag later post ik weer een flink aantal advertenties en dat is nu 4 dagen geleden maar tot nog toe staat er nog niks op het forum.

Snap dan niet helemaal waarom het dit keer niet geplaatst wordt,zou best kunnen dat ik misschien niet zoveel advertenties mag plaatsen, of dat ik niet aan de eisen heb voldaan, maar laat me dan wat weten.

Gisteren een bericht gestuurd via dat contactformulier, maar ook daar helaas geen antwoord op.
Reply

#11
Volgens mij gebeurd het goedkeuren handmatig door een paar vrijwillige moderators. Wellicht hadden zij wat andere verplichtingen de afgelopen dagen. Komt vast goed. Eventjes wat geduld.
Reply

#12
Zal er aan liggen dat mensen naast moderator zijn ook een baan, gezin en dergelijke hebben hé. Normaal gesproken word je geholpen, maar advertenties die worden gekeurd. Beter is misschien om een paar advertenties 1 of 2 hooguit, anders wordt het een janboel en die moeten ook worden gescreend en dan soortgelijke spullen bij elkaar.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#13
Bedankt voor de reacties, geduld is inderdaad niet mijn sterkste kant.42
Ik wacht het nog even rustig af.......
Reply

#14
(25-02-2018, 20:10)Bo652 Wrote: ..
Een dag later post ik weer een flink aantal advertenties en dat is nu 4 dagen geleden maar tot nog toe staat er nog niks op het forum.
...


Juist omdat het zoveel advertenties waren duurt het langer. Ze moeten allemaal gecontroleerd worden.
Volgende keer graag alles bundelen in 1 verkoop advertentie.
Reply

#15
Heb het begrepen, bedankt voor het advies, deze ouwe sok leert het misschien ooit nog wel eensWink
Reply

#16
Welkom !
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.