Cruise control suzuki alto 2010
#1
Hoi allemaal,

Heb een suzuki alto van 2010.
Er zit een cruise control op, Ik weet alleen niet hoe ik die aan moet zetten?
Iemand enige iedee?

Alvast bedankt!
Reply

#2
tja"cruise control" en dan "set". heeft u de cruise control op dehendel achter het stuur ofop het stuur zelf?
39



Reply

#3
(09-02-2018, 16:40)Tomswiftswiftswift Wrote: tja"cruise control" en dan "set". heeft u de cruise control op dehendel achter het stuur ofop het stuur zelf?


Op de hendel achter het stuur. Ik voeg wel even een foto toe.

https://www.autowereld.nl/I61132439/640x...ontrol.jpg

[/php]
Reply

#4
Iemand die mij kan helpen????
Reply

#5
(10-02-2018, 13:48)Mury10 Wrote: Iemand die mij kan helpen????

Dat doen ze toch!?!
Reply

#6
Kijk in het instructieboekje van de auto, daar staat haarfijn uitgelegd hoe je hem moet bedienen. Als je deze niet hebt, kun je hem waarschijnlijk wel kopen via internet of bij de dealer.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#7
(10-02-2018, 16:49)remytjuh1994 Wrote: Kijk in het instructieboekje van de auto, daar staat haarfijn uitgelegd hoe je hem moet bedienen. Als je deze niet hebt, kun je hem waarschijnlijk wel kopen via internet of bij de dealer.



Bedankt voor je bericht, maar boekje heb ik niet.

Mischien dat er iemand ervaring mee heeft, want het lampje brand helemaal niet.
Reply

#8
(12-02-2018, 21:45)Mury10 Wrote:
(10-02-2018, 16:49)remytjuh1994 Wrote: Kijk in het instructieboekje van de auto, daar staat haarfijn uitgelegd hoe je hem moet bedienen. Als je deze niet hebt, kun je hem waarschijnlijk wel kopen via internet of bij de dealer.



Bedankt voor je bericht, maar boekje heb ik niet.

Mischien dat er iemand ervaring mee heeft, want het lampje brand helemaal niet.

Maak even een foto van je dashboard/stuur, dan kunnen we even mee kijken

Gewoon een kwestie van dat rondje op die stengel indrukken toch? Dan zou het moeten gaan werken.
Reply

#9
Ik heb het boekje voor je bekeken. Maar ik zie er niks over Cruise Control in staan.
Dus waarschijnlijk is het een aftermarket pookje, zo ziet het er ook uit.

Denk het ronde knopje indrukken en dan links op het pookje drukken?
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#10
Kan dan ook zijn dat er ergens een zekering van dat ding uit ligt?
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#11
Dit is een aftermarket cruise control, rond knopje indrukken,als je op een bepaalde snelheid zit en die wil je vasthouden, denk dat je hier 2 snelheden vast kunt houden( pin me er niet op vast) en dat de stik door die omhoog/omlaag te klikken snelheid op kunt voeren en verlagen tijdens het rijden ) en dan aan zijkant zie je knoppen zitten, als je bv op 50 zit een van de 2 indrukken zet je snelheid vast, wil je sneller dan ingedrukt houden of lagere snelheid onderste knop of de stick gaat omhoog omlaag of naar je toe of vanaf stuur duwen een van de 3.

Bovendien gaat cruise control boven een bepaalde snelheid pas werken, bij mij werkt die al vanaf 30 km. Probeer hem uit op een rustige plek niet in het verkeer. Kwestie is om even op een rustige plek te experimenteren. Zou hem nu met gladheid ed niet gebruiken
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.