De Swift van Rutger97
#1
Ha, ik ben Rutger. 20jaar oud. hierbij wat foto's van mijn Swift. Uit 2009. Een 1.3 met een naar mijn mening geweldige kleur. Ik rijd er nu een jaar in.

Vrijwel stock. Op xenonlook halogeen voor na. Zit te denken over een verlaging. Maar heb eigenlijk geen zin om nieuwe ( grotere) velgen te kopen naast m'n 2 sets lichtmetaal. Daarnaast wat spullen besteld om binnenin wat zaken te wrappen.

Mochten jullie nog tips hebben. Ik sta er open voor.

[Image: 40y1opth.jpg]
[Image: 4z0qijj69pa.jpg]
[Image: 2rx1mu0y6q.jpg]
[Image: h4jf5d6ssfuf.jpg]
[Image: rg0hvrwom.jpg]
[Image: wdczdok2j.jpg]
Zomer en winterset hebben beide dezelfde velgen.
Reply

#2
leuke auto. verlagen kan prima zonder grotere velgen maar natuurlijk bestaan er altijd wel mooier (en grotere) velgen. 3cm verlaging en 16 inch met 195 45 16 of 17 inch met 205 40 17
39



Reply

#3
Leuke kleur!
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#4
Welkom !
Reply

#5
Apart kleurtje! Zie je stuk minder dan het rood van mn sport.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#6
[Image: 2cdzeqv.jpg]
Zojuist het Suzuki van de achterkant verwijderd. Vind het wel een stuk schelen zeg! Stuk minder truttig. Ik twijfel alleen over het SWIFT.
Vind het aan de ene kan wel dik om helemaal clean te zijn van achter. Maar zo staat het ook wel.

Wat vinden jullie?
Reply

#7
Helemaal clean. Geen logo's op de klep.
Reply

#8
(06-02-2018, 18:28)robin_swiftsensation Wrote: Helemaal clean. Geen logo's op de klep.

Het Suzuki logo zelf ook? Dat lijkt me sowieso minder.
Reply

#9
In ieder geval het "Swift" verwijderen, nu is hij niet in evenwicht.
Ik zou de "S" ook verwijderen maar dat is minder storend omdat ie in het midden zit. Met kan ook best.
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

#10
Kzou zelf de S laten staan.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#11
[Image: 2qxq8h4.jpg]
Wat kleine tweaks gedaan aan de Swift.
SWIFT verwijderd. En remlichtsticker opgeplakt. Zodat bij remmen Swift komt te staan.
(Thanks aan m'n vader die wel wilde remmen maar niet herkenbaar in beeld) Biggrin
Reply

#12
Netjes hoor!
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#13
Welkom nog!

Ik zou het S'je lekker laten zitten Smile
Zo istie netjes ja.

heb je nog meer plannen met je swift?
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#14
(12-02-2018, 18:44)Jordi Wrote: Welkom nog!

Ik zou het S'je lekker laten zitten Smile
Zo istie netjes ja.

heb je nog meer plannen met je swift?

Zojuist vanmiddag wat rode accenten in m'n auto gewrapt. Eerste poging, best geslaagd. Misschien nog een keer overdoen maar voor nu prima. Laat t een stukje sportiever ogen. Zal foto's posten

[Image: vxqfu87c.jpg]
[Image: 3pbu8hngdwik.jpg]
39
Reply

#15
Leuk gedaan !
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#16
Komende dinsdag gaat m'n bakolie ververst worden door de garage.
Krijg m'n versnelling niet meer in z'n 1 bij een koude start. En achteruit is al vanaf aankoop een drama.
Eens kijken of dat wil helpen. Anders denk ik maar reviseren of nieuwe bak en koppeling.
Jullie nog suggesties mocht de olie niet het gewenste resultaat hebben?
Reply

#17
Vandaag een uitlaatsierstuk op de Swift gezet. Tot mijn grote verbazing klinkt hij nu iets donkerder. En iets raspender bij gas los. Erg grappig. Ik wilde geen hele grote opzichtige pijp en de vraag is hoelang hij blijft zitten maar vond het nu geen gezicht dat er zo'n klein pijpje onder zat.

[Image: fdmncip.jpg]

[Image: 3z29ex9r1u1f.jpg]
[Image: qkckblceg6oc.jpg]
Reply

#18
Na het wassen van vanmiddag, gelijk even naar een leuk punt gereden om wat foto's te maken.
Blijf de kleur echt fantastisch vinden, zeker als hij schoon is zitten er veel verschillende kleuren in.
Ook gelijk weer klaar voor het voorjaar zo.

[Image: 30ucrid.jpg]

[Image: 242czl3.jpg]

[Image: 2w33j2p.jpg]

[Image: ka4gg6.jpg]

[Image: 2pyp93r.jpg]
Reply

#19
Vandaag rook ik een ontzettende stank tijdens het rijden. M'n auto aan de kant gezet. Koelvloeistof liep aan alle kanten langs de radiateurdop. Morgen maar eens een nieuwe regelen. Laatste tijd zakte het peil van de koelvloeistof toch al erg vlot, waarbij de radiateurdop ook regelmatig nat was.
Nu is m'n vraag. Kan ik morgen gewoon die nieuwe dop erop zetten en klaar of moet ik dan nog iets anders doen?
Reply

#20
Je reservoir is wel op pijl? Ik zou dan de radiateur afvullen en de nieuwe dop er op doen. Wel even niveau en temperatuur in de gaten houden.
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.