Subwoofer en versterker
#1
Beste Leden,

Ik heb een Suzuki Swift uit 2013.
ik wil hier een versterker en subwoofer in bouwen maar kan dit wel met de radio die er in zit. En weten jullie toevallig wat de beste en snelste manier is om alles aan te sluiten. Bedankt alvastSmile
Reply

#2
Aansluiten op de originele radio kan wel middels high low converter maar ik zou zelf een goede radio kopen, ook vanwege het goed af kunnen stellen.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#3
(28-01-2018, 23:14)swift16vrules Wrote: Aansluiten op de originele radio kan wel middels high low converter maar ik zou zelf een goede radio kopen, ook vanwege het goed af kunnen stellen.

En welke radio zou ik dan moeten kopen?
Reply

#4
De radio die jij wilt, zolang er maar rca aansluitingen op de achterkant zitten. Merken als kenwood pioneer en alpine zit je eigenlijk altijd goed. Weet niet of je stuurwielbediening heb? Let er dan even op of de radio stuurwielbediening compatibel is.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#5
(28-01-2018, 23:31)swift16vrules Wrote: De radio die jij wilt, zolang er maar rca aansluitingen op de achterkant zitten. Merken als kenwood pioneer en alpine zit je eigenlijk altijd goed. Weet niet of je stuurwielbediening heb? Let er dan even op of de radio stuurwielbediening compatibel is.

Okee bedankt.
Maar als ik het op deze radio wil houden zou dit wel moeten lukken met een high low converter?
Reply

#6
Het kan wel ja, ik ben er zelf alleen geen fan van.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.