Leuke New Swift artikel (Vergelijk tussen de New Swift en SA310)
#1
Swift vergelijk test

Bron Autozine.
Reply

#2
heb t f zitten lezen maar is wel stoer haha..

Ja.. soes=kwaliteit Tongue
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#3
Concluderend heeft Suzuki eigenlijk maar één probleem met de nieuwe Swift en dat is de oude Swift; die is niet kapot te krijgen 45 39 45
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#4
Kijk.. Dat soort vergelijkingen vind ik wel leuk om te lezen. Het ruimteprobleem komt echter denkik, omdat de Sa310 en de eerste swift gewoon echt een kleiner model waren.

De 2e swift is dan ook al een stuk ruimer.

De SA310 verbruikte gemiddeld 1 op 22,5.
WTF?! Hoe doen ze dat? De mijne doet 1 op 15 34

Tja.. Veiligheid moet je natuurlijk niet naar kijken bij zo'n oude auto. Zet er maar eens een Opel Kadett ofzo tegenover... 42

Enige probleem: de auto is nu zo oud dat de dealer niet meer aan alle onderdelen kan komen.
Zelfs op de sloop is niet al te veel meer te krijgen in tegenstelling tot de 2e serie swift...

Concluderend heeft Suzuki eigenlijk maar één probleem met de nieuwe Swift en dat is de oude Swift; die is niet kapot te krijgen (Ivo Kroone).
Die gaat meteen in mijn signature 45 .
Poetsen?! Puzzled

[Image: swift%20gti%20banner.jpg]
Special paint FTW!
Dolby 9.3 DTST surround sound, massief gouden kabels. HiFi en WiFi. Zzzz
Reply

#5
Vind het maar een onlogische vergelijking. Van 4 van de 5 testpunten kan je oma nog wel weten wie er het beste uit naar voren komt.
Reply

#6
Beetje scheve vergelijking, maar wel leuk! Smile
Reply

#7
Vind wel geinige vergelijking3945

Quote:Een 3-cilinder motor loopt in de regel veel zuiniger dan een meer gebruikelijke 4-cilinder, maar heeft een minder mooie loop. Het exemplaar in de SA310 loopt echter zo stil en zijdezacht dat zelfs de nieuwste 3-cilinders van moderne auto's er niet tegenop kunnen.
Haha dit is ook wel erg cool39
Reply

#8
wat heet veiligheid? Veiligheid wordt altijd aangegeven in kreukelzones etc, maar bijna nooit in weggedrag. Een auto die een veel kleinere kans op ongelukken heeft vind ik persoonlijk veiliger dan een wagen met alle sterren, airbags etc maar die "snel" verongelukt.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#9
Wel al een wat oudere foto's, staat nog de Konmar op.Idea Biggrin
Fly high, drive low
Reply

#10
Quote:Originally posted by engeltje
wat heet veiligheid? Veiligheid wordt altijd aangegeven in kreukelzones etc, maar bijna nooit in weggedrag. Een auto die een veel kleinere kans op ongelukken heeft vind ik persoonlijk veiliger dan een wagen met alle sterren, airbags etc maar die "snel" verongelukt.
In dit artikel dus JUIST welWink Zeggen ff in een zin dat de nieuwe swift kreukelzones, vier airbags en gordelspanners heeft en de rest gaat over wegligging en remmenWink
Reply

#11
Een voor de hand liggende uitkomst, maar ze kunnen lastig gaan beweren dat een SA310 heerst over de nieuwe Swift Wink
Reply

#12
ik vind ook dit stuk het mooiste aan de text

Concluderend heeft Suzuki eigenlijk maar één probleem met de nieuwe Swift en dat is de oude Swift; die is niet kapot te krijgen (Ivo Kroone).
39 39 45
Reply

#13
Met bijna 500.000 km op de teller wint de SA310 deze ronde glansrijk. :o :o :o 45
[Image: stc_banner.jpg]
Reply

#14
Quote:Originally posted by dreeke
Een voor de hand liggende uitkomst, maar ze kunnen lastig gaan beweren dat een SA310 heerst over de nieuwe Swift Wink
Al weten we dat stiekem wel allemaal 42.

Het zijn gewoon beiden leuke autootjes. Ik denk dat de nieuwe Swift wel ongeveer het zelfde is als wat de SA310 toen was. Een leuk compact vlot autootje waarmee je leuk kunt spelen Wink.

De SA is alleen niet meer zo bij de tijd en mist dus wat puntjes, maar dat is ook niet erg bij een auto die meer dan 20 jaar geleden gebouwd is...
Poetsen?! Puzzled

[Image: swift%20gti%20banner.jpg]
Special paint FTW!
Dolby 9.3 DTST surround sound, massief gouden kabels. HiFi en WiFi. Zzzz
Reply

#15
Er zijn al zoveel topics over de nieuwe swift dus ik zet het hier maar even bij.


Iemand deze foto's al gezien:

Concept S2

[Image: concepts2_1.jpg]
[Image: concepts2_2.jpg]
[Image: concepts2_3.jpg]
[Image: concepts2_4.jpg]


Voor mij waren/zijn de foto's nieuw, ik had ze nog niet op het forum gezien, dus bij deze.


zijn ze al wel eerder geplaatst.......excuses danSmile
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr
Reply

#16
Is 3e keer dat ik het voorbij zie komenWink Deze word volgens jaar verwacht smaen met de gtiWink
Reply

#17
Quote:Originally posted by Snelle Jelle
Is 3e keer dat ik het voorbij zie komenWink Deze word volgens jaar verwacht smaen met de gtiWink


hmmmm nou sorry dan.



klopt ik wist dat deze samen met de gti komt (volgend jaar) maar van de cabriolet had ik nog geen foto's gezien, dus vandaar
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr
Reply

#18
Geeft niet hoorWink

Maar blijft er goed uit zienDrewl
Reply

#19
Die Concept S zit ook in Gran Turismo! 39
Reply

#20
Maar niet de cabrio....

Ik heb die cabrio vorig jaar in Brussel gezien op de Autosalon. Wat een machtige bak zeg!!! Als die knap geprijst is wordt dat denk ik wel een succesje! 39
Geen Suzuki meer.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.