Hallo!
#1
Dag iedereen,

Even een introductie tikken.

Mijn naam is Bas en sinds deze week ben ik de trotse eigenaar van een Suzuki Wagon R+, zeker niet de meest flitsende bak die je kunt hebben maar goed. Mijn ouders hadden vroeger een Suzuki Swift (volgens mij uit 1997 of iets dergelijks) en ik herinner me die auto als zeer betrouwbaar, hij bleef altijd gaan.

Nu ik weer op zoek was naar iets om mee te rijden viel mijn blik dan ook op deze auto. Praktisch, goedkoop qua vaste lasten en zeer weinig mee gereden. Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen want ik heb hem nog niet. Vrijdag ga ik de auto ophalen.

Ik hoop dankzij deze auto ook wat meer te gaan leren over wat er zich allemaal onder de motorkap afspeelt. Vandaar dat ik hier ook een kijkje kom nemen.
Reply

#2
Welkom! Als er vragen zijn horen we het wel 39
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#3
Welkom!

Ik heb er heel kort ook een gehad, ze zijn idd heel erg praktisch ingericht!
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

#4
hallo welkom.

Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik dat maar oude mensen bakken want ik zie die heel vaak hier gevaarlijk traag rijden. Tongue
Reply

#5
(15-12-2017, 20:05)0utsider Wrote: hallo welkom.

Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik dat maar oude mensen bakken want ik zie die heel vaak hier gevaarlijk traag rijden. Tongue

Veel harder durf en kún je er ook niet mee, door de hoge en wankele bouw.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#6
laatst stond er een midden op de weg stil met 2 verwarde bejaarden die op een kaart zat te kijken. echt heel irritant is dat. dus vandaar.
Reply

#7
Welkom !
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.