Swift 2017: Verwarming
#1
Hoi,

Heb een leen Swift 2017 (september) van de garage, mooie kans om deze uit te proberen of het wat voor mij is.

Er viel me iets op aan de verwarming:

- De luchtstroom bij de voeten is erg zwak. In mijn huidige auto gebruik ik deze stand eigenlijk altijd om te verwarmen, maar in de swift lijkt dat niet echt te lukken. Misschien op de hoogste stand, maar dan maakt hij een teringherrie Smile

- Ik kreeg het niet voor elkaar om een combinatie tussen voeten en vooruit luchstroom te krijgen zonder airco. Als ik de bovenste helft van de linker ronde knop indruk, gaat hij wel in deze modus. Maar dan gaat ook de airco aan. Ik voel dan wel een luchtstroom bij de vooruit (en links naast het stuur) en bij de voeten. Echter zodra ik de airco uitzet, verdwijnt de luchtstroom bij de vooruit/stuur. Dan blijft alleen luchtstroom bij de voeten over, welke te zwak is om het goed warm te maken. Het display geeft aan dat de luchstroom bij de vooruit wel is ingeschakeld.

Ik vermoed dat dit normaal is voor de swift?

Volgens mij kan ik wel de modus kiezen om alleen luchtstroom via de voorruit te krijgen, maar dan heb je bij je voeten weer niks?

Groet,

Opper
Reply

#2
luchtstroom voeten gebruik ik haast alleen in de winter maar bij elke auto die ik heb gehad moet je ook precies met he voeten goed zitten om er plezier van te hebben en merk je dat in elk geval minder als bij andere plaatsen (waar he ookmet je handen voelt). Wat bevalt je allemaal WEL aan de nieuwe swift ? Wink
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.