Swift 2017: Buitenspiegel verwarming aanzetten
#1
Hoi,

Sinds vrijdag een leen Swift van een paar weken oud (27/9/2017), 1.2 (stijl?) smart hybrid.

Vandaag met alle macht geprobeerd de elektrisch verwarmde buitenspiegels aan te krijgen, maar het lukt me niet.

Volgens de handleiding moet ik de bovenste helft van meest linkse ronde knop indrukken. Diegene waar dus de onderste helft voor de achterruitverwarming is.

Echter zowel met de bovenste en/of de onderste helft ingeschakeld (lampjes), gebeurt er helemaal niks.

Mis ik iets?

Opper
Reply

#2
Bij mijn 2012 swift ging mee met de acherruit verwarming.
Na een paar minuten begonnen druppels op de spiegels te verwijnen, dat gebeurt bij jou dus niet?
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#3
(03-12-2017, 22:56)ber_i Wrote: Bij mijn 2012 swift ging mee met de acherruit verwarming.
Na een paar minuten begonnen druppels op de spiegels te verwijnen, dat gebeurt bij jou dus niet?
Nee, na 15 minuten nog niks.
Bij mijn Seat Mii is het ook gekoppeld aan de achterruit verwarming.
Reply

#4
Zit de optie verwarmde spiegels er wel op?
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#5
(04-12-2017, 00:24)remytjuh1994 Wrote: Zit de optie verwarmde spiegels er wel op?
Volgens de brochure wel en het logo zit ook op de spiegels.
Reply

#6
Als het lampje van de knop brandt, zou het moeten werken. Als je hem als leenauto hebt, vraag je toch even bij de garage.

Het zit niet bij het knopje van de spiegelverstelling? Dat je die bijvoorbeeld 180 graden kunt draaien?
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#7
Bij mijn 2007 swift werkt het ook perfect. De nieuwste swift heb ik nog niet geprobeerd Smile
39



Reply

#8
(04-12-2017, 18:40)Nothingmatters Wrote: Als het lampje van de knop brandt, zou het moeten werken. Als je hem als leenauto hebt, vraag je toch even bij de garage.

Het zit niet bij het knopje van de spiegelverstelling? Dat je die bijvoorbeeld 180 graden kunt draaien?

De garage weet het niet, heeft deze geleend van europcar.

Overigens blijkt het gewoon te werken, alleen heel veel zwakker dan ik gewend ben.
In mijn mii is na een minuut of 5 de spiegel volledig droog. Op de swift voelt de spiegel na 20minuten wel warm aan, maar is nog niet half droog.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.