SX4 Bosch Multimedia Compact radio
#1
Beste forumleden,

Ik sta op het punt de SX4 aan te schaffen. Graag zou ik de Exclusive model willen maar die valt boven ons budget (€7000,-). Dit in verband met cruise control en bluetooth/nav radio

Weet toevallig één van jullie of het mogelijk is om zo'n Bosch Multimedia Compact radio in een iets ouder SX4 model te bouwen? En waar ik deze los kan kopen?
[Image: Multimedia_Compact.jpg]
[Image: Schermafbeelding_2017_10_30_om_11_50_47.png]
[Image: Schermafbeelding_2017_11_01_om_10_14_31.png]
Reply

#2
Die is er wel,maar raad ik je echt af! Waarom?Vanwege verkrijgbaarheid kaarten en de prijs en dan heb je nog maar een doorsnee apparaat wat na x jaar geen kaarten meer levert en dan zit je dan. Koop voor 300 euro een android 2 din nav via het net bij bekende websites, kan je aardig mee uit de voeten. Ja je moet er een beetje geluk mee hebben, maar de mogelijkheden zijn legio van wat je qua nav kaarten ed op kan zetten en geluid is redelijk tenzij je een geluidsfreak bent. Dit is mijn persoonlijke mening, maar tis aan jou. Inbouwen als je een 2e hands of via de website koopt stelt weinig voor tenminste als je een beetje technisch bent. De boel losmaken in dashboard en wegwerken is vaak een crime.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.