2din android radio
#1
Wie heeft er ervaring met android radio voor Swift 2012
Deze komen uit China 2din
Hoe werkt deze en komt er een beetje geluid uit
Reply

#2
Heb zelf een chinees maar dan met windows CE besturingsysteem, android heeft meer mogelijkheden.Hangt af wat je verwachtingen zijn, koop je een Kenwood of een ander bekende merk, ben je veel geld kwijt Voor wat je betaalt heb je een redelijk apparaat denk ik. Ben je echt een audio-freak zou ik doorsparen. Doordat er op het scherm van die van mij, zeepsop zit in touchscreen eigen domme fout overigens, wilde er beschermfolie op hebben. Voor de rest best ok ding.Voor 250 euro incl ivoerrechten moet het wel lukken om iets redelijks te scoren. Kort alle waar naar geld hé.Garantie kan een probleem zijn om dat ding op te sturen ben je zo 40-50 euro kwijt, zeker garantie bij kopen.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
U kunt er ook aan denken om een tablet in te bouwen met een versterker of een standaard radio er achter voor cds en fm met tablet er voor dat openklapt. dat kan veel geld bespaern.
Reply

#4
Een 2din haal je voor 200-400€ passend uit china..
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#5
Heb er zelf 1 met ce windows, afneembaar scherm in 2013 of 2014 voor 170 euro gekocht. Best aardig ding. sinds vorige week zit er een nieuwe reverse cam op mijn Baleno,echt uitstekend ding, beeld is prima en heel scherp.Kleueren meer levens echt.Uit de VS ook een chinees ding, via Amazon werd het niet naar NL verstuurd,alles bij elkaar 43 euro! Zal eens een keer foto's maken. Als alles weer netjes in de auto def ingebouwd is Heb getwijfeld om een android 2 din via Aliexxpress te kopen kom ik uit op 150 euro, maar omdat die van mij een afneembaar scherm had en het goed deed vond ik het geld weggooien! Navigatie is snel, alleen mijn I-Go 8 versie is wat ouder,mocht iemand iets hebben Wink van meer recents of weten waar, pb graag.

(28-11-2017, 18:57)0utsider Wrote: U kunt er ook aan denken om een tablet in te bouwen met een versterker of een standaard radio er achter voor cds en fm met tablet er voor dat openklapt. dat kan veel geld bespaern.

Tablet is vrij ingewikkeld om dat netjes weg te werken, en vergt best wat spulletjes hé, bedrading etc omdat goed werken te krijgen in de auto. Heb het ook overwogen, maar voor 200+- euro heb je echt een android 2 din met dvdspeler en alles erop en eraan, dan ga ik zelf niet Qutten
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.