wphb baleno
#1
heb geprobeerd de wphb van de baleno te downloaden maar deze doen het niet weet iemand of er zijn die wel kunnen gebruikt worden
Reply

#2
https://manuals.co/workshop/suzuki/baleno kijk of je het hier kan downloaden, heb het ergens op schijf staan
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
helaas snap er niks van sorry moet van alles downloaden om het te kunnen

leibniz je hebt een pb van mij
Reply

#4
Triest dat ik als 'oude'man het voor elkaar krijg om na even verder te zoeken de service manual voor een baleno kan vinden :S Hier in het Russisch: https://cloud.mail.ru/public/BUJa/fa3spBVZF even op blauw vakje klikken en dan binnenhalen. Even antivir scan erop en klaar, is een zip bestand, dus winrar gebruiken.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#5
ben ook een oude man alleen ik snap niks van computers dus zoek nog even verder naar een goede download
Reply

#6
Succes met zoeken, gaat je echt niet lukken

klik op deze link : https://cloud.mail.ru/public/BUJa/fa3spBVZF

en dan op een blauw vakje met: Cka als eerste letters, kan je hem zo binnenhalen enop je pc opslaan, en het werkt, heb hem ook geopend, maar zonder kennis van pc .....
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#7
het is gelukt nog bedankt namens deze oude man haha
Reply

#8
Je bent slechts zo oud als dat je jezelf voelt Idea
Reply

#9
klopt helemaal maar met 62 begin je het toch wel te merken hahaha
Reply

#10
Ik merk het met 37 al...
Reply

#11
37 is nog een broekie Biggrin Biggrin
Haha... ik herken bovenstaande discussie.
Om te beginnen moest ik een bril die ik nog nooit heb gehad 34

Groetjes, Andres








Reply

#12
Jan mooi dat het gelukt is weet niet of het dankzij mij of ondanks mij is gebeurd,hahaha. Men zegt wel na je 40e ga je je 2e jeugd in, gelul! Je krijgt pijntjes waar je ze daarvoor nooit hebt gehad, je hebt meer rust nodig als je teveel tussen mensen zi ( ik tenminste), je krijgt haar op plekken die je niet wilt, op andere plekken verdwijnt het of erger je wordt grijs.Kortom als je niet aan de drank of drugs bent is 40+ wel een punt om eraan te beginnen.

(23-10-2017, 09:44)Pauluzz Wrote: Je bent slechts zo oud als dat je jezelf voelt Idea

Ik voel me20 maar de buitenwereld begint te zeiken dat ik oud wordt,m.a.w conservatiever,niks meer van anderen pik als het me niet bevalt of me vele dingen niks meer kunnen schelen.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#13
Nou is de wereld ook heel snel heel erg aan het veranderen.
De 'ouderen' onder ons denken nog op een manier van voor de internet en mobieltjes
revolutie.
Deze manier van denken is totaal anders dan hoe het merendeel van mensen denkt die
met internet en mobieltjes zijn opgegroeid Puzzled

Veel mensen leven tegenwoordig in een virtuele wereld en zitten de
hele dag en op de gekste plekken met dat mobieltje Unhappy

Groetjes, Andres








Reply

#14
@Villa idd wat die mobieltjes betreft zie vaak jong stelletjes l met kinderwagen,ma of pa duwt met 1 hand buggy en allebei mobieltje in klauwen. Lekker gezellig, zien niks, kunnen zo met buggy en al onder een auto,fiets of scooter geraken. Verbaas me er elke keer weer over, het zullen je ouders maar zijn. De mobieltjes worden smarter, maar de mens duidelijk niet. Poolse buurjongen zet zijn fiets naast geparkeerde auto loopt naar binnen, niet eens op slot of zo, 15 jaar en al demen.... Zijn stiefvader moest de band plakken omdat hij niet wist hoe dat moest,is daar al een app voor? hahaha.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.