sd navigatie
#1
Beste forumleden,
Op aanraden van enkele van uw leden heb ik mij een sd navigatiekaartje gekocht
via internet. Dit kaartje werkt prima ( € 45 in plaats van € 300 bij dealer ).
Ik zou echter de stem wat stiller willen zetten maar weet niet hoe.
Kan iemand mij helpen?
Vitara 2016 S.D.L.E syst.

Dank u.
Dummy
Reply

#2
Is de stem altijd heel hard of wordt hij harder naarmate je sneller gaat rijden?Of je kan hem middels volume knop zachter stellen?Je kan niet alles hebben én goedkoop en juiste volume...Volgens mij moet er ergens een config map zitten waar je de stem zachter kunt instellen, weet er niks van omdat ik ook niets weet van het systeem, op oudere systemen was dat wel zo,praat ik over 10 jaar en ouder terug.Meesten zullen klagen dat die te zacht staat, hoor je niet vaak dat die te luid staat.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(09-10-2017, 14:36)Leibniz Wrote: Is de stem altijd heel hard of wordt hij harder naarmate je sneller gaat rijden?Of je kan hem middels volume knop zachter stellen?Je kan niet alles hebben én goedkoop en juiste volume...Volgens mij moet er ergens een config map zitten waar je de stem zachter kunt instellen, weet er niks van omdat ik ook niets weet van het systeem, op oudere systemen was dat wel zo,praat ik over 10 jaar en ouder terug.Meesten zullen klagen dat die te zacht staat, hoor je niet vaak dat die te luid staat.

Bedankt voor de reactie,

Met de volumeknop lukt het niet. Ik heb het alleen getest met stilstaande motor.
Zal daarom nog even afwachten op een reactie van iemand die over hetzelfde systeem
beschikt.
Groetjes,
Dummy
Reply

#4
Meestal is het een kwestie van aan de volumeknop draaien tijdens het spreken. Anders zit er vast een menu op waar je de instellingen kunt veranderen...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.