Update Suzuki Bosch slda 1850.2
#61
Pedro, net nieuw hier
Kan ik deze update ook gebruiken voor mijn Vitara uit 2016 zonder DAB en met softwareversie 840?

Voor degene die navigatie updates zoeken:
Zag voor navigatie updates op markplaats staan vanaf €50

Gr. Fred
Reply

#62
Ik ga er van uit van wel, mijn systeem was ook uitgeleverd met 840 destijds in 2016.
Houdt er wel rekening mee dat je de systeem update waarschijnlijk 2 keer moet uitvoeren. De eerste keer loopt ie dan tot ik meen 76% ongeveer (of helemaal met de melding mislukt) en de 2e keer loopt ie dan wel tot de 100%.

Let wel alle updates geschieden op eigen risico
Reply

#63
goede dag

ik heb een suzuki swift uit het jaar 2017

ik heb er heel tevreden over
ik heb een vraag
is dit nou ook de update van de swift of is het alleen voor de ignis :):):)
Reply

#64
(10-11-2018, 17:29)whatsappel Wrote: goede dag

ik heb een suzuki swift uit het jaar 2017

ik heb er heel tevreden over
ik heb een vraag
is dit nou ook de update van de swift of is het alleen voor de ignis SmileSmileSmile

Ik heb een s-cross met Bosch SLDA
Na de update werkt de app android auto op het schermpje van de auto.
Hierdoor kun je navigeren met Waze of Google Maps waardoor je altijd gratis up to kaarten hebt.
Ben er erg tevreden over.
Reply

#65
Hallo,


Ik ben net nieuw hier en heb een vraagje,
Ook ik heb de update slda 1850.2 erop gezet wat probleemloos ging
Alles werkt perfect alleen de melding voor de poi’s is erg zacht weet iemand of dit wat harder te zetten is.


Vriendelijke groet Theo
Reply

#66
Zal waarschijnlijk in menu te vinden zijn denk ik, even in menu duiken. Heb zelf een Igo8 in mijn auto zitten en daar kan je volume wel aanpassen..
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#67
(27-01-2019, 16:49)Leibniz Wrote: Zal waarschijnlijk in menu te vinden zijn denk ik, even in menu duiken. Heb zelf een Igo8 in mijn auto zitten en daar kan je volume wel aanpassen..

Bedankt voor je reactie
Ik heb de menuutjes doorgeworsteld en alles op zo hard als mogelijk gezet
Maar zonder resultaat
Reply

#68
poi"s bedoel je dan de camera's ed?Is er geen ander geluidje in te stellen? Bij mij zitten er verschillende de een is harder als de ander.Ik had een windows 6.0 besturingssysteem en daarin kon je in configuratie text o.a volume instellen en beeldresolutie, is me even ontgaan wat voor OS dit systeem van Bosch heeft, windows CE of is het android?
Hier staat iets: Arthur Steenmeijer
navigatiesysteem in mijn Vitara 2016 geeft heel zacht volume bij routebeschrijving. Hoe kan ik die harder zetten?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 j
Mels Van Ammers
Op het moment dat de stem van de navigatie iets tegen je zegt op de volume harder knop drukken. Kijk ook hier eens misschien dat je een oplossing vindt: https://forum.xda-developers.com/general...a-t3326937
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#69
(28-01-2019, 23:16)Leibniz Wrote: poi"s bedoel je dan de camera's ed?Is er geen ander geluidje in te stellen? Bij mij zitten er verschillende de een is harder als de ander.Ik had een windows 6.0 besturingssysteem en daarin kon je in configuratie text o.a volume instellen en beeldresolutie, is me even ontgaan wat voor OS dit systeem van Bosch heeft, windows CE of is het android?
Hier staat iets: Arthur Steenmeijer
navigatiesysteem in mijn Vitara 2016 geeft heel zacht volume bij routebeschrijving. Hoe kan ik die harder zetten?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 j
Mels Van Ammers
Op het moment dat de stem van de navigatie iets tegen je zegt op de volume harder knop drukken. Kijk ook hier eens misschien dat je een oplossing vindt: https://forum.xda-developers.com/general...a-t3326937

(29-01-2019, 15:30)Soenzoeki Wrote:
(28-01-2019, 23:16)Leibniz Wrote: poi"s bedoel je dan de camera's ed?Is er geen ander geluidje in te stellen? Bij mij zitten er verschillende de een is harder als de ander.Ik had een windows 6.0 besturingssysteem en daarin kon je in configuratie text o.a volume instellen en beeldresolutie, is me even ontgaan wat voor OS dit systeem van Bosch heeft, windows CE of is het android?
Hier staat iets: Arthur Steenmeijer
navigatiesysteem in mijn Vitara 2016 geeft heel zacht volume bij routebeschrijving. Hoe kan ik die harder zetten?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 j
Mels Van Ammers
Op het moment dat de stem van de navigatie iets tegen je zegt op de volume harder knop drukken. Kijk ook hier eens misschien dat je een oplossing vindt: https://forum.xda-developers.com/general...a-t3326937

Het gaat inderdaad over de cameramelding
Het geluid van de navigatie is inderdaad in te stellen als er routeinformatie gegeven word
De cameramelding is echter zo kort dat dat niet lukt
Ik ga eens proberen om de auto stil te zetten op het moment van de melding misschien dat het lukt
om hem dan harder te zetten
Ik laat nog wel even weten of het gelukt is
Reply

#70
(30-03-2018, 22:42)Fr1 Wrote:
(30-03-2018, 20:29)Leibniz Wrote: Weet je toevallig in welke map je poi's zaten in de vorige versie?Kan het zijn dat de poi's uitgevinkt zijn in opties van navigatiesysteem of onder een andere benaming staan?Verder dat je wellicht handmatig moet verwijzen zodat het systeem ze kan vinden of dat je ze in bepaalde map moet plaatsen wil het systeem ze zien,bv in rootdirectory.Welke poi's bedoel je die van de radar of flitsers?

Bedankt voor je reactie,
Ik bedoel met name de flitsers die worden namelijk aangeboden door “ suzuliignis” ,maar wat de overige pois betreft alles staat aangevinkt.
In de vorige map stonden de flitsers in “ USBStick/mynPOIs/mynPOIWwarnings” en nu staan ze ook op de stick.
Ter meerdere duidelijkheid bij de instellingen kun je wel kiezen voor uit of aan of aan/met geluid
Even een aanvulling wel wat laat misschien maar het volgende,
Ik heb contact gehad met POIbase en daar het probleem voorgelegd.
Na in eerste instantie de reactie van het probleem ligt aan de firmware van suzuki,heb in na enkele weken bericht gehad dat zij(POI base ) het probleem opgelost hadden en ik of een ander nu in het menu voor suzuki in de POIbase de keuze krijgen tussen twee mogelijkheden en voor de versie 1850.2 moet kiezen waarna de download verder gaat en de poi’s weer zichtbaar zijn op het navi systeem.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.