ff voorstelluh :)
#61
Die laatste aanname klopt helemaal 39
Reply

#62
Tongue

Denk dat goud kleurige velgen op jouw rode Swift erg mooi staat.
En niet vergeten dat witte velgen heel snel vies zijn 43
Reply

#63
Thanks Walter.
Dat wit snel vuil wordt heb je gelijk in.
De gouden die ik heb gezien hebben een chromen/zilveren gepolijste rand.
Vraag me af of dat mooi blijft in de winter ?
Wil er het hele jaar mee rijden, ga ze dan wel (en zeker in de winter) regelmatig schoonspuiten.
Misschien velgenwax erop doen in de winter ?

[Image: 20i6rz8.jpg]
**Photoshop

Groetjes, Andres








Reply

#64
Dat ziet er gewoon heel erggoed uit. replicas van BBS "lemans" zouden dat moeten zijn uit mijn hoofd. 195 45 17 wordt het als je 195 wilt. Dit is ook de bandenmaat van de swift sport van 2006 tot nu. De goodyear eagle f1 asymmetric en de continental zijn erg goed in deze maat. Ietsje goedkoper en in dat geval ook ietsje minder zijn yokohama, falken en toyo.
39



Reply

#65
Dat is een informatieve post Tom 39

Inter Action b9 velgen zijn het Wink
Als ik 195/45/17 neem zonder te verlagen, blijft er dan niet teveel ruimte over in de wielkasten of staat het gewoon mooi ?

Groetjes, Andres








Reply

#66
Dat is vergelijkbaar kwa totale diameter als elke 14 inch tot 17inch die wordt gebruikt op dit model swift dus de ruimte in de hoogte blijft in principe hetzelfde. Maar 3 of 4 cm verlaging staat natuurlijk wel veel mooier als je al mooie velgen hebt. Verlagingsveren zijn er heel veel voor deze swift. Prijzen 100 a 200 meestal.
39



Reply

#67
als je 17 inc neemt en 7,5J zou ik voor 205/45/17 gaan staat net ietsjes getrokken en loopt niet aan als je met 4 man zit inc een verlaging helaas is er in deze maat geen goodyear eagle f1 echter wel een uniroyal ran sport 3 die ook als een huis aan de weg plakt als je nou een 7J velg pak kun je natuurlijk een 195/45/17 band nemen en wel een goodyear f1 eagle (ze zijn best prijzig echter is dit geen chillichap band die maar 1 2 seizoenen mee gaat)

k zou ook niet naar een 40 band gaan dit had ik zelf en was redelijk stug , 50 band op 17 inc gaat ook weer met verlaging aan lopen (17`)
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

#68
Zat wat te photoshoppen en kwam tot de ontdekking dat witte velgen ook wel mooi en sportief staan.
Wat vinden jullie ?

Groetjes, Andres








Reply

#69
Zou ze eens in het zilver bekijken met 17 inc verlaagt staan ze best dik of in de kleur van je lipjes dat antreciet wit is leuk maar kut in schoon te maken
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

#70
(05-08-2018, 12:54)Villa Wrote: Zat wat te photoshoppen en kwam tot de ontdekking dat witte velgen ook wel mooi en sportief staan.
Wat vinden jullie ?


[Image: 11w68ap.jpg]

Groetjes, Andres








Reply

#71
Witte velgen onder een rode auto doen het idd goed!

Maar aangezien je ook al chroom, zwart en antraciet op de auto hebt zou ik 1 van die kleuren kiezen. Chromen velgen vinden alleen Amerikanen mooi, met zwart komt de vorm van de velg meestal niet mooi uit, dus ik zou ook zeggen antraciet van de sideskirt.
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

#72
(06-08-2018, 22:23)SS80 Wrote: Witte velgen onder een rode auto doen het idd goed!

Maar aangezien je ook al chroom, zwart en antraciet op de auto hebt zou ik 1 van die kleuren kiezen. Chromen velgen vinden alleen Amerikanen mooi, met zwart komt de vorm van de velg meestal niet mooi uit, dus ik zou ook zeggen antraciet van de sideskirt.
Thanks voor je inbreng SS80 Smile

Antraciet kleurige velgen heb ik nu Wink
Maar die zijn 15 inch en dat vind ik te klein.
Btw de skirts hebben niet antraciet maar zilverkleurige randen/lippen.
Ik wil kwa velgenkleur iets lichters en sportievers.
Zwart vind ik niet mooi en maakt je velgen onzichtbaar
Zilveren velgen wil ik niet want dat zie je al teveel.
Ik denk dat witte (wit is een neutrale kleur) 17inch velgen mooi afsteken bij mijn Swift die niet knalrood maar -metallic pearl red- is en bij bewolkt weer een relatief donkere kleur rood wordt.
Ook kan ik dan misschien wat meer witte nuances op de Swift toepassen.

Groetjes, Andres








Reply

#73
Om het af te leren en omdat photoshoppen zo leuk is, hier hetzelfde model velgen als de witte nu in goudkleur.

[Image: a10eb4.jpg]

Groetjes, Andres








Reply

#74
Ik ben dan toch meer van wit op jouw auto.
Reply

#75
Dan stem ik nog steeds op goud (het is allebei even mooi)
39



Reply

#76
qua velgen en kleur: de Inter Action b9 39
en die achterlicht covers Puzzled
Reply

#77
(18-08-2018, 15:47)zusuki Wrote: qua velgen en kleur: de Inter Action b9 39
en die achterlicht covers Puzzled

Zusuki, leuk dat je ff in mijn topic reageert.
Wat betreft die achterlichtcovers, dat is een kwestie van persoonlijke smaak en ik vind het bij mijn kleur auto mooi staan
Wel vind ik de rand aan de zijkant iets te breed dus daar ga ik probeeren iets aan te doen Wink

Van de week een openluchtfilter ophalen en monteren.

Groetjes, Andres








Reply

#78
Ben je er al uit welke kleur de velgen definitief worden?
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

#79
(19-08-2018, 17:22)SS80 Wrote: Ben je er al uit welke kleur de velgen definitief worden?

Nee,eigenlijk zit ik nog een beetje te dubben 34

Wit staat wat sportiever en steekt mooi af bij het toch wel donkere rood.
Die velgen zijn er in 17 inch (7j)
Dan zou ik 195/45 banden nemen ivm met de dan geringe afwijking van de kmteller.
Evenals hetzelfde model velg helemaal goud, deze vind ik wat minder staan ook in combinatie met de chroomaccenten.

De b9 gouden velgen met gepolijste 'chroom' rand van Inter Action vind ik dan beter staan maar deze is er alleen in 16 inch.
Ik vraag me af of 16 inch niet wat klein oogt net als de standaard 15 inch velgen ?
Ik zou bij die 16 inch (7,5j) wel naar wat bredere banden kunnen gaan namelijk 205/45.
Dat heeft ook wel iets...

Groetjes, Andres








Reply

#80
Gisteren langs Miko geweest om het openluchtfilter op te halen.
Hij heeft 'm gelijk gemonteerd.

Groetjes, Andres








Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.