ff voorstelluh :)
#21
Van de week de 110.000 km aangetikt 42

[Image: b69chc.jpg]

Groetjes, Andres








Reply

#22
Ik heb wat nieuwe upgrades zoals nieuw ovaal uitlaat eindstuk en chromen deurgrepen ook op de achterklep. Heb deze uit Japan laten komen.
Hier wat fotootjes ;

[Image: 74lw.jpg]

[Image: aphbms.jpg]

[Image: az9sol.jpg]

[Image: 2znoc8z.jpg]

Groetjes, Andres








Reply

#23
Nog een fotootje met een wat zonnigere lichtval haha

[Image: 25s4o04.jpg]

Groetjes, Andres








Reply

#24
Leuke Swift, die bodykit is echt wijs!
'00 Toyota Corolla 1.4
'06 Smart Roadster 452
Reply

#25
Thanks SS80

Groetjes, Andres








Reply

#26
Tijd voor nog een fotootje. Afgelopen week gemaakt toen het zonnetje scheen en de Swift net was gewassen. Bling bling haha

[Image: 30ucp5l.jpg]

Groetjes, Andres








Reply

#27
Blijft een super bakkie Villa, houden zo!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#28
Thanks Salto.
Er zijn een paar dingetjes die ik nog onder handen moet nemen maar voor de rest is ie toppie. Heb bewust voor een mk6 gekozen omdat ik het model mooi vind.
Er zijn ook chromen achterlicht covers in bestelling.
Je moet er van houden maar ik ben niet meer zo jong dus ik houd wel van een beetje retro chroom en een klassieke look Wink

Groetjes, Andres








Reply

#29
Er zijn altijd die paar dingetjes.. Biggrin
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#30
(17-06-2018, 18:57)Salto Wrote: Er zijn altijd die paar dingetjes.. Biggrin
Daar heb je gelijk in Jan Wink
Er zijn altijd een paar dingen waar je je aan ergert en wat je wilt opknappen of verbeteren...

Groetjes, Andres








Reply

#31
Ik heb vandaag 25 liter Vpower98 getankt.
Wil de komende tijd checken of mijn swift zuiniger rijdt met deze benzine zoals men beweert bij Shell, ik rijd hoofdzakelijk snelweg...

Had deze benzine met een octaangehalte 98 al weleens eerder getankt en vond de auto iets feller en beter 'aan het gas hangen'

Groetjes, Andres








Reply

#32
Het kan sowieso geen kwaad om af en toe eens een Vpower/ bp ultimatie of soort gelijke brandstof te tanken. Heb toch geregeld meegemaakt dat mensen binnenkomen met wat vage klachten als soms stotteren/hikken enzo, en dat het na 2 á 3 tanken vpower weg was.
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...
Reply

#33
(28-06-2018, 06:31)crum Wrote: Het kan sowieso geen kwaad om af en toe eens een Vpower/ bp ultimatie of soort gelijke brandstof te tanken. Heb toch geregeld meegemaakt dat mensen binnenkomen met wat vage klachten als soms stotteren/hikken enzo, en dat het na 2 á 3 tanken vpower weg was.

Zo te lezen heb jij er wel kaas van gegeten Smile dus ik ga ff paar vraagjes stellen 34

Ik tank vrij regelmatig Vpower. Wat is octaan eigenlijk precies en waarom is het goed voor je motor als er meer in de benzine zit ?
De motor wordt schoongebrand heb ik gehoord met meer octaan maar hoe werkt dat precies
Klopt het ook dat je motor wat feller is of zit dat meer tussen de oren...

Groetjes, Andres








Reply

#34
Hoger octaangetal

Wat men kan doen is benzine met een hoger octaan gaan gebruiken.

Nadeel is dat hoe hoger het octaangetal van benzine is, hoe langzamer de verbranding verloopt. Deze verloopt namelijk in zogenaamde ringgolven. Oude laaggecomprimeerde antieke zuigermotoren moeten zelfs een zeer laag octaangetal benzine gebruiken, deze lopen anders te heet. Bij een motor die voor normale benzine is gemaakt, loopt de verbranding dus sneller. Vul je deze motor met hogere octaanbenzine, moet je eigenlijk de ontsteking iets vroeger stellen. Vroeger moest je dan ook aan een klant bij een onderhoudsbeurt vragen wat voor benzine hij of zij gebruikte. Tankte de klant superbenzine, dan moest de ontsteking iets vroeger worden gezet.
39



Reply

#35
in zovere weet ik er iets meer van omdat ik op mn werk er regelmatig tegen aanloop. Het gaat er ons niet zozeer om welk octaan gehalte er is getankt, maar de premium brandstoffen hebben er wel toevoegingen inzitten welke reinigen en daardoor ontstaat er een betere verbranding, en dat merk je weer in een beter lopende motor.
In het verleden al vaker discussie's gehad met mensen die dan aangeven dat toch alles uit dezelfde tank kom bij de raffinaderij, het enigste waar ik het op baseer is eigen ervaring, mensen komen voor de APK, uitstoot is net iets te hoog, advies gegeven om eerst een premium brandstof te tanken en na 2 weken terug te komen. Vaak is het dan zonder daadwerkelijk te sleutelen opgelost, en de motor loopt -zeker stationair- wat rustiger/ mooier rond.
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...
Reply

#36
(17-06-2018, 18:43)Villa Wrote: Thanks Salto.
Er zijn een paar dingetjes die ik nog onder handen moet nemen maar voor de rest is ie toppie. Heb bewust voor een mk6 gekozen omdat ik het model mooi vind.
Er zijn ook chromen achterlicht covers in bestelling.
Je moet er van houden maar ik ben niet meer zo jong dus ik houd wel van een beetje retro chroom en een klassieke look Wink


Ik snap je, ben ook een chrome fan.

Leuke foto van je wagen.
Reply

#37
Dank je Rob, fijn te horen Smile

Ps. Chromen taillight covers zijn aangekomen.

Groetjes, Andres








Reply

#38
Ik ben er juist weer geen fan van. Maar ik ben benieuwd!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#39
Als het goed materiaal is en goed geplaatst dan kan het als je voor die style gaat vind ik. Tot de kizashi heb ik geen suzukies gehad waar ik het op zou willen. De kizashi heeft wel het 1 en ander in chroom en het staat haar wel.
39



Reply

#40
De taillightcovers zijn aangekomen vanaf de andere kant van de wereld Wink

Groetjes, Andres








Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.