Baleno APK-afgekeurd
#1
Net terug van de suzuki garage, baleno is afgekeurd op 3 punten,

Rechtsachter handrem kabel afgebroken, hoe moeilijk/ lastig is dat te vervangen, ?Tips, opmerkingen uiteraard zeer welkom!

Koplampen lichtstrooiing, koplampen dof, moeten gepolijst worden was ik al zelf van plan

en tot slot achteruitrijcamera randje kentekenplaat afdekt,letters zijn gewoon goed zichtbaar, bij een pennelikker die iets te goed kijkt bij steekproef is afkeur. Auto is 16 jaar oud en verkeert in technisch goede staat volgens monteur.remkabel is een beetje kut maar voor de rest geen rare dingen.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#2
lichtstrooiing komt door je xenon. ff gewone H4 lampen er in doen dus
Reply

#3
Raar, heb ze er al 11 jaar inzitten, gezeik was er pas vorig jaar een beetje en nu. iid is de rechterlamp vooral wat dof.Dan is mijn Baleno al 7 jaar ten onrechte goedgekeurd. ff H4 erin is er niet bij om die te vervangen,maar is een ander verhaal. Nu hopen dat als morgen de rotkabel er is van handrem het lukt, anti-diefstal bout voor velgen is nl even ondergdeoken Unhappy
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#4
Handremkabel vandaag vervangen, koplampen ga ik nog polijsten de linker. Zag een andere baleno van de week en ook links doffe koplamp en die zal zaker weten geen xenon erin hebben zitten.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.