Airco verfrisser Auto
#1
Vandaag kwam ik bij de Action aircoverfrisser tegen bij de Action, 2,49 voor een busje, heb er 3 gekocht. Dus wil je je airco opfrissen even naar de Action gaan. Elders is het een stuk duurder.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#2
Wat kun je met dat spul eigenlijk?
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#3
Er zit alcohol in, als je airco een beetje beschimmeld ruikt zorgt het ervoor dat de schimmel sterft.Je desinfecteert het systeem.. Airco ruikt daarna frisser, want door een beschimmelde airco kan je ziek worden, mensen met slechte ademwegen kunnen er ziek worden,je kan zelfs longontsteking krijgen las ik ooit. Vandaar ook dat men aanraadt paar minuten voor je op je bestemming bent om airco uit te schakelen zodat die zich droogrijdt en er geen kans( of minder) op schimmel kan ontstaan.Paar keer per jaar dat spul gebruiken kan echt geen kwaad. Vandaar dat ik er nu 3 spuitbusjes heb gekocht
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#4
die anti tabak geur ruikt echt heel lekker.
Reply

#5
En waar moet je dat dan in doen?
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#6
Je start je auto, zet de boel op lucht recirlculeren, zet motor/aanjager op hoogste stand en stand voeten/gezicht of alleen gezicht maakt weinig uit. Je zet de spuitbus aan de passagierskant bij voeteneind en drukt knop van spuitbus in, die loopt dan langzaam leeg vanzelf .Deur passagierskant dicht en alle andere ramen en deuren dicht spreekt voor zich! En 5-6 minuten de boel recirculeren tot spuitbus helemaal leeg is . Daarna de boel ontluchten zodat het spul weer weg is, kan een beetje op je luchtwegen werken, dus heb je er last van houdt er rekening mee.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.