10.2 inch scherm in Swift
#1
Hallo,

Ik heb een vraag aan jullie.
Is er iemand bekend met de volgende inbouwset voor de Swift?
Link naar AliExpress
Youtube video

Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn en of er nog extra kabels bijgekocht moeten worden.
Groeten,

Niels

[Image: HTB1uhRSOXXXXXX_XVXXq6xXFXXX0.jpg?size=1...c1084b1a56]
Reply

#2
(09-05-2017, 13:51)Niels0591 Wrote: ...
Is er iemand bekend met de volgende inbouwset voor de Swift?
..

Dat is erg ruim omschreven. Ik heb er geen ervaringen mee, maar ik kan je vertellen dat het in mijn Swift niet gaat passen.
Reply

#3
@Pauluzz
Het zou in een swift 2005-2010 moeten passen volgens de fabrikant. Ik kan het scherm nergens in een winkel bekijken maar zou het online moeten bestellen vanuit China. Omdat ik nergens Nederlandse reviews kan vinden heb ik dus geen idee of het wat is. Ik vind het er zelf wel erg mooi uit zien het grote 10 inch scherm.
Reply

#4
Hou wel rekening met eventuele douane + btw kosten bij invoering van producten buiten Europa.
Reply

#5
Hoi Kevin,
Had ik wel eens aan gedacht maar deze keer niet. Ben benieuwd wat de kosten kunnen zijn op dit product.

Maar er is nog niemand die heeft gereageerd dat ie het product kent.
Wat zijn jullie verwachtingen?
Reply

#6
Ik vrees wel altijd voor de geluidskwaliteit van dit soort radio's. Heb uit goedkope merken nooit een fatsoenlijk geluid kunnen halen.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#7
(10-05-2017, 17:01)Niels0591 Wrote: Hoi Kevin,
Had ik wel eens aan gedacht maar deze keer niet. Ben benieuwd wat de kosten kunnen zijn op dit product.

Maar er is nog niemand die heeft gereageerd dat ie het product kent.
Wat zijn jullie verwachtingen?

Zover ik weet betaal je in het geval je pakketje er tussenuit gehaald wordt (kans is aanwezig). Betaal je 14€ douane kosten+ de btw over het product. Met zoiets duurs als een navigatie kan dat dus best oplopen.
Reply

#8
Tot nu toe zijn jullie reacties niet echt positief.

De geluidskwaliteit wordt in twijfel getrokken en mogelijk komen er nog zo'n 75 euro aan douane/invoer kosten bij.
Ik laat het systeem nog even links liggen tot ik er meer informatie over heb kunnen vinden.

Bedankt voor de reacties Pauluzz, Kevin en Nothingmatters.
Reply

#9
Ik zou eerlijk gezegd gewoon een 2-din radio kopen hier in Nederland van Kenwood, Pioneer, Clarion of dat soort merken. Heb je ook wat goeds. Zijn vast wel ergens framepjes te krijgen voor een MK6 lijkt me.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#10
Sluit ik me bij aan, 2din frame kopen en een A merk 2din kopen. Kost wat maar dan heb je ook wat.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#11
Die oplossing vond ik inderdaad erg duur. Ik kwam al snel uit op zo'n 575 euro. vond het scherm uit China ook meer een wow effect geven omdat dit een stuk groter is.
[Image: CT23SZ02-A.jpg?1380548531] met een PIONEER SPH-DA120
of
[Image: 47452.jpg]
Reply

#12
(12-05-2017, 10:42)Nothingmatters Wrote: Ik zou eerlijk gezegd gewoon een 2-din radio kopen hier in Nederland van Kenwood, Pioneer, Clarion of dat soort merken. Heb je ook wat goeds. Zijn vast wel ergens framepjes te krijgen voor een MK6 lijkt me.

Alleen heel vervelend navi-updates tenzij het ook bv android toestellen zijn niet gemakkelijk te verkrijgen zijn of tegen een hoge prijs. Bovendien zijn toestellen vrij beperkt qua mogelijkheden.Waar denk je dat de toestellen die in een swift, VW,Opel ed gemaakt worden?Echt in China! BV een merk asl EONON is ok voor het geld. Via ebay kan je ook toestellen kopen in Dld, zelfs getest door Stiftung Warentest die toch goed scoren.Je zit dan zo rond 400-500 pleuro.Zelf zou ik gok nemen met de chinees,sommigen hebben een omweg waardoor je geen douanekosten ed hebt (bv een warehouse in Europa of wat dan ook)
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#13
Alle waar naar zijn geld.
Voor een knappe kwaliteit dubbeldin headunit betaal je nu eenmaal wat meer dan voor dit soort Chinees spul van mindere kwaliteit. Het feit dat het misschien allebei in China wordt gemaakt, maakt niet uit. Het ontwerp, de materialen en de productieprocessen verschillen enorm.
Het zal niet slecht werken, maar hoe lang gaat dat mee? Krijg je er knap geluid uit? Kan je op service / garantie terugvallen als er iets stuk is?

Wil je gewoon een scherm wat er flitsend uitziet en maakt de rest je niet zo veel uit, probeer het gewoon. Wil je wat knaps en hecht je meer waarde aan goed geluid en een lange levensduur, spaar dan even door voor wat goeds.
Geen Suzuki meer.
Reply

#14
Nou het ziet er geweldig uit. 393939
En wat merken betreft bij mijn auto zit er een Bosch Infotainment in en dat is de grootste rommel die ik ooit gehad heb.
Kan je zelf niet updaten en kaartupdates lopen pas twee jaar achter dus praat niet over merken.
Als jij tevreden bent daar gaat het om.
Reply

#15
Geloof niet dat foto's van TS zijn, maar alleen als voorbeeld dienen.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#16
Met een knappe dubbeldin headunit bedoel ik trouwens Alpine & Pioneer. En net daarachter Kenwood, JVC en Clarion.
Wat autofabrikanten er zelf inbouwen laat idd nog wel eens te wensen over.
Geen Suzuki meer.
Reply

#17
A merken hebben ook nadelen zoals navi- updates iemand merkte het op dat die ver achter lopen. Kaarten zijn moeilijk te krijgen als je ze al kan krijgen! Via het net scoren is een crime,voor een kennis van mij met een Ford Focus, waar blaupunkt in zat, had je een bepaald merk dvd-brander nodig om de kaarten op een cd te branden, een ander merk brander die de cd's brandde kon het systeem niet lezen! Een chinees merk hoeft echt niet slecht te zijn,wat dat betreft zit het vaak tussen de oren. Hoe vaak zie je niet dat produkten die 3x zoveel kosten slechter scoren dan de 'goedkope rommel'?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.