10.2 inch scherm in Swift
#1
Hallo,

Ik heb een vraag aan jullie.
Is er iemand bekend met de volgende inbouwset voor de Swift?
Link naar AliExpress
Youtube video

Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn en of er nog extra kabels bijgekocht moeten worden.
Groeten,

Niels

[Image: HTB1uhRSOXXXXXX_XVXXq6xXFXXX0.jpg?size=1...c1084b1a56]
Reply

#2
(09-05-2017, 13:51)Niels0591 Wrote: ...
Is er iemand bekend met de volgende inbouwset voor de Swift?
..

Dat is erg ruim omschreven. Ik heb er geen ervaringen mee, maar ik kan je vertellen dat het in mijn Swift niet gaat passen.
Reply

#3
@Pauluzz
Het zou in een swift 2005-2010 moeten passen volgens de fabrikant. Ik kan het scherm nergens in een winkel bekijken maar zou het online moeten bestellen vanuit China. Omdat ik nergens Nederlandse reviews kan vinden heb ik dus geen idee of het wat is. Ik vind het er zelf wel erg mooi uit zien het grote 10 inch scherm.
Reply

#4
Hou wel rekening met eventuele douane + btw kosten bij invoering van producten buiten Europa.
Reply

#5
Hoi Kevin,
Had ik wel eens aan gedacht maar deze keer niet. Ben benieuwd wat de kosten kunnen zijn op dit product.

Maar er is nog niemand die heeft gereageerd dat ie het product kent.
Wat zijn jullie verwachtingen?
Reply

#6
Ik vrees wel altijd voor de geluidskwaliteit van dit soort radio's. Heb uit goedkope merken nooit een fatsoenlijk geluid kunnen halen.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#7
(10-05-2017, 17:01)Niels0591 Wrote: Hoi Kevin,
Had ik wel eens aan gedacht maar deze keer niet. Ben benieuwd wat de kosten kunnen zijn op dit product.

Maar er is nog niemand die heeft gereageerd dat ie het product kent.
Wat zijn jullie verwachtingen?

Zover ik weet betaal je in het geval je pakketje er tussenuit gehaald wordt (kans is aanwezig). Betaal je 14€ douane kosten+ de btw over het product. Met zoiets duurs als een navigatie kan dat dus best oplopen.
Reply

#8
Tot nu toe zijn jullie reacties niet echt positief.