Audio upgrade Suzuki Vitara 2016
#1
Heb de auto nu een goede 2 maanden in bezit en aangezien ik bleef stoeien met de instellingen van de audio heb ik gisteren bij de dealer 2x de upgrade set besteld, aangevuld met een subwoofer....

Kost weer wat helaas, maar als muziekliefhebber vond ik dat toch ook wel weer belangrijk.....hoop dan ook dat de upgrades mij een tevreden luisteraar zullen maken Smile
Reply

#2
(11-04-2017, 13:21)Vitara-M Wrote: Heb de auto nu een goede 2 maanden in bezit en aangezien ik bleef stoeien met de instellingen van de audio heb ik gisteren bij de dealer 2x de upgrade set besteld, aangevuld met een subwoofer....

Kost weer wat helaas, maar als muziekliefhebber vond ik dat toch ook wel weer belangrijk.....hoop dan ook dat de upgrades mij een tevreden luisteraar zullen maken Smile

mooi hoor als je ooit toch wat anders wil zou ik je adviseren naar blam audio te gaan kijken dezen kosten helaas wel wat maar het geluid in combo met een orginele radio is heel mooi!
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply

#3
Maar als je dan echt een muziekliefhebber bent, dan ga je toch naar een audiozaakje in plaats van de dealer? Nu heb je een upgradeset besteld waarvan je, als ik je goed begrijp, niet weet hoe het klinkt.

In een fatsoenlijke audiozaak kun je meerdere combinaties van verschillende merken beluisteren en dan een bewuste keuze maken. Het geluid van de verschillende speakersets is behoorlijk verschillend en je wil toch iets hebben wat jouw smaak is.
Reply

#4
Sluit me bij mafkikker aan, bij een audiozaak heb je vaak voor minder geld beter spul. Maar dat je orginele spullen wil in een nieuwe auto begrijp ik ook wel39
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#5
Gaat mij er ook om dat ik niet wil dat er door iemand aan het dashboard wordt gerommeld die niet regelmatig met de auto te maken heeft. Heb daar eerder gedonder mee gehad bij installatie van gsm systeem in vorige auto en dat zag ik dus niet zo zitten. Had in mijn vorige auto ook speakers van Pioneer en die vond ik prima klinken.
Reply

#6
Inmiddels paar weekjes in bezit van Pioneer upgrade speakers en Pioneer subwoofer in mijn Vitara.....

Super tevreden!! Ik heb weer dat diepere, heldere levendige geluid wat ik gewend was in de auto.....
Reply

#7
Kan me ook wel voorstellen dat je het origineel wilt houden bij een nieuwe auto. En daarbij: in een auto heb je zo ongelooflijk veel bijgeluiden (bij Suzuki al helemaal. Geef toe, het is geen Lexus) dat je de kleine dingen toch niet hoort die je bij een goede audioset in de woonkamer wel hoort.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.