98 swift achter speakers
#1
dag vrienden
Ik ben van plan binnenkort speakers in de hoeden plank te doen.
ik las ergens dat de kabels er al liggen voor achter maar ik kan die niet vinden. onder de achterbank liggen wel wat losse stekkers maar hoe weet ik welke het zijn?
Reply

#2
Kan ook zijn dat ze op klosjes in de zijschermen achter liggen. Speakeraansluitingen zitten er al aan aan t uiteinde dus makkelijk te herkennen.
Reply

#3
Onder de achterbank zijn het niet. Liggen ergens achter de plastic kappen van de achterbak. Groen met zwart/witte draadjes als ik het goed heb.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#4
Of je trekt even een setje nieuwe kabels van achter je radio. Heb je meteen minder kans op storingen.
Geen Suzuki meer.
Reply

#5
ik heb een groene maar onder de bank zit ook groen draadje
welke moet ik kiezen
http://i.imgur.com/9FoTlp9.jpg
http://i.imgur.com/IsC1sga.jpg
Reply

#6
Ik denk die tweede. Sluit er gewoon een speaker op aan, als er geluid uit komt zit je goed 34
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#7
ik zal straks misschien wat speaker draad kopen en stekkertjes om er in te doen.

aan de rechter kant zag ik nog meer roest maar van buiten zit de lak er nog op dus het is een soort bult in de lak
Reply

#8
Krijg nooit de illusie dat je Swift roestvrij is, dat is 'ie namelijk nooit...
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#9
Nou speakers zitten er in het is echt heel plezierig om te beluisteren zo.
Misschien nog wat oude vloermatten in de kofferbak ofzo.
Reply

#10
Ik heb een stuk betonflex strak op maat gemaakt, doorgezaagd en met een scharnier van duckttape aan elkaar geplakt. Die ligt bonen op de afgetrapte originele isolatie, daar overheen heb ik een mooi stukje kunstgras op maat geknipt. De kappen over de veerpoot heb ik ook vol gestopt met lappen tegen geluid en vastgezet met een stukje tape. Nu glijden spullen achterin niet meer zo heen en weer en komt er minder lawaai achter uit de auto.
[Image: QALN21U.jpg?1] [Image: FvlY6pb.jpg?1]
Reply

#11
Had zelf in mn swift dat tapijt dat in kantoren ligt op maat gemaakt. Lekker dik, snijdbaar en superslijtvast
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#12
(15-11-2016, 19:14)swift16vrules Wrote: Had zelf in mn swift dat tapijt dat in kantoren ligt op maat gemaakt. Lekker dik, snijdbaar en superslijtvast

+1 en zijn overal gratis op te halen of te vinden...
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#13
Ik zal eens op zoek gaan naar een mooi stuk tapijt dan.
spullen liggen niet achterin het is allemaal netjes
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.