Suzuki Freaks Gezocht voor Suzuki campagne!
#1
Beste Vitara rijders,

Voor de nieuwste en leukste autocampagne van Nederland zijn wij op zoek naar rijders die een uitgesproken mening hebben over hun eigen nieuwe Suzuki Vitara (bouwjaar v.a. 2015). Mensen die op feestjes niet kunnen stoppen met praten over hun Vitara en hun liefde voor de auto graag met anderen delen.

Als jij zo'n Vitara freak bent, dan willen we toekomstige Vitara rijders de mogelijkheid geven aan jou vragen te stellen. Omdat niet wij, maar jij hen het best kan vertellen hoe die nou in de praktijk bevalt. Of misschien komen we ook wel met een (kleine) filmploeg bij je langs om je het hemd van het lijf te vragen over je auto.

Dus Vitara Freaks; laat je horen hieronder (liefst met emailadres erbij) of stuur een mailtje op aanmelden@suzukirijders.nl met daarin je naam en telefoonnummer. Dan zal ik zo snel mogelijk contact met je opnemen om je iets meer te vertellen.

Als je trouwens nog andere Vitara-rijders weet die het leuk zouden vinden mee te doen, hoor ik het graag of mogen ze even een mailtje sturen naar mij (emilie@suzukirijders.nl).

Groetjes,
Emilie
Suzuki Rijders Campagneteam
Reply

#2
Er zit hier ene 'Huub' op het forum die eeeeeerg te spreken is over zijn Vitara. Met name over het prachtige panorama dak 34
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#3
Als je over niets anders kunt praten dan over je Vitara dan moet je nodig aan de vrouw of een man, pfff.

(24-09-2016, 08:23)Nothingmatters Wrote: Er zit hier ene 'Huub' op het forum die eeeeeerg te spreken is over zijn Vitara. Met name over het prachtige panorama dak 34

Tja sommigen hebben altijd wat te zeuren, heeft die een luxe rijdende zonnbank met navigatie, bluetooth, radar distant controler etc en nog niet goed pffff Tongue
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#4
(25-09-2016, 18:15)Leibniz Wrote: Als je over niets anders kunt praten dan over je Vitara dan moet je nodig aan de vrouw of een man, pfff.

(24-09-2016, 08:23)Nothingmatters Wrote: Er zit hier ene 'Huub' op het forum die eeeeeerg te spreken is over zijn Vitara. Met name over het prachtige panorama dak 34

Tja sommigen hebben altijd wat te zeuren, heeft die een luxe rijdende zonnbank met navigatie, bluetooth, radar distant controler etc en nog niet goed pffff Tongue

Haha ik geloof niet dat ik deze Huub per se aan boord wil hebben toch...?

Nee, zonder dollen; het gaat om alle ervaringen, ook als dat minder goede zijn. Dus Huub mag zich best laten horen! Dank voor de tip ;-)

Groetjes
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.