geklapper onder suzuki alto 2004
#1
hallo,

ik hoor al enige tijd geklapper onder mijn suzuki alto uit 2004. Vooral op klinkerwegen en ook vooral bij warm weer zoals afgelopen week. Ik voel het zelfs in mijn gaspedaal.
Vorig jaar zijn beide homokineten vervangen en dit jaar met de apk zijn de draagarmpjes vervangen.

Nu heb ik de auto aan de voorzijde opgekrikt en bij het wiel zijdelings bewegen voel ik een klein beetje speling op de linker stuurkogel.
Zou het dit kunnen veroorzaken? Bij kouder weer is het niet merkbaar.
bedankt.
Reply

#2
Ik denk meer aan rammelende remblokken, kwestie van de buitenste blokken vastkitten aan de remklauw als dít het geval is.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#3
(16-09-2016, 13:02)remytjuh1994 Wrote: Ik denk meer aan rammelende remblokken, kwestie van de buitenste blokken vastkitten aan de remklauw als dít het geval is.

dan moet het gerammel naar mijn idee weg zijn als je remt. En dat is niet zo.
Reply

#4
Klopt. Invetten van je remblokken (nee niet op het oppervlakte waar ze remmen) helpt ook bij rammelen. Van welke kant komt het?
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#5
(16-09-2016, 17:15)Nothingmatters Wrote: Klopt. Invetten van je remblokken (nee niet op het oppervlakte waar ze remmen) helpt ook bij rammelen. Van welke kant komt het?

links.
Bij mij voor het huis is de afwateringsgoot van het wegdek erg diep. Als ik daar s'morgens schuin doorheen rijd hoor ik een knak. Lijkt mij toch echt niet van de remmen af te komen.
Reply

#6
Topmountrubber van je schokdemper?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.