Subwoofer installatie swift '98 GLX
#1
Dus..

Tot zover stock gehouden haha. Er zaten al 2 sony xplod's 6x9' in,
Maar ik had nog wat over en wilde een stapke verder.

De drukknopjes van suzuki is geweldig systeem, al zag il dat er een paar miste, zijn die nog te krijgen?

Afijn, hier het resultaat van een paar uurtjes knutselen

[Image: wtsiet.jpg]
[Image: 2vtno93.jpg]
[Image: 14cseiv.jpg]
[Image: 9jdctf.jpg]
Reply

#2
Tripje naar de sloop en daar alle swiftjes af voor die drukkertjes.
Reply

#3
(30-08-2016, 10:18)Pauluzz Wrote: Tripje naar de sloop en daar alle swiftjes af voor die drukkertjes.

Precies dit.
Of naar de dealer, dan heb je ze voor +-€1,20 per stuk.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#4
Die drukkertjes zijn helemaal geen goed systeem. Gaat na verloop van tijd altijd speling in zitten met allerlei gepiep, gekraak en gerammel tot gevolg. Ik hou wel van gewone schroeven 34
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#5
Ik heb zo'n zakje met drukkers hier op het forum gekocht, maar ik weet niet meer bij wie.
Reply

#6
Ik ook rob!
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#7
Ik geloof van "Swift2002" oid, staat nog een verkooptopic van in ons marktplaats.

Je kunt ze ook bestellen in China via aliexpress en soortverwanten, dan is het alleen nog de vraag of ze aankomen.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#8
Ik heb ook zo'n zakje van Swift2002 gekocht, maar hij is niet of zelden op het forum actief volgens mij. Maar heb ook een voorraadje oude liggen van de sloop, al ben ik daar nu wel redelijk doorheen volgens mij.

Collega's van me bestellen wel eens via AliExpress en het wordt altijd keurig bezorgd. Duurt soms alleen een paar weken. Langste wat ik heb gehoord is 6 weken.
Geen Suzuki meer.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.