Originelw dakdragers suzuki swift 2008 5 drs
#1
Hallo allemaal,

Ik ben voornemens om originele dakdragers over te nemen van iemand bij wie ze op een suzuki swift bj 2008 3drs hebben gezeten. Weet iemand of deze ook gewoon op een 5 deurs swift passen van bj 2008.
Reply

#2
Nee, je hebt dan van een sedan nodig, van een 3 deurs gaan niet passen ben ik bang.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(15-08-2016, 20:35)Leibniz Wrote: Nee, je hebt dan van een sedan nodig, van een 3 deurs gaan niet passen ben ik bang.

Het gaat om een Mk6 Swift Idea
Daily: MK4 Swift 1.3 GS '00
Project: nvt
Fun: Tomos AT50 '82
Reply

#4
Even goed denk ik dat die niet gaat passen, hahaha Beste is om ze te gaan ophalen kan die ze ter plekke passen. Dat soort dingen koop je niet om erachter te komen dat ze toch niet passen.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#5
Hoi allemaal,

Ik lees hier iets over dakdragers voor de suzuki swift 3 deurs uit 2008. Kan iemand mij hier aan helpen. Wil ze namelijk zelf aanschaffen.
Reply

#6
Als je ze al kunt vinden reken maar dat je ze niet hebt voor een paar tientjes! Je bent zo 140-250 euro kwijt!Van Thule zullen ze ze wel hebben. Vraag anders eens hier: http://vanbreemenautomaterialen.nl/ kunnen ze vast wel bestelen,goedkoop zullen ze niet zijn!
https://travelproshop.nl/thule-dakdrager...gbar-edge/
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#7
Mocht je ze nog zoeken. Ik had een 5 deurs Swift (MK6) uit 2007. Originele aluminium dakdragers heb ik over. 80 euro.
Reply

#8
(21-12-2016, 15:07)jeroent Wrote: Mocht je ze nog zoeken. Ik had een 5 deurs Swift (MK6) uit 2007. Originele aluminium dakdragers heb ik over. 80 euro.

Hoi Jeroent,

Het is een post van enige tijd geleden, maar ik was benieuwd of je deze dakdragers nog hebt.

Groeten, Bas(ie)
Reply

#9
(22-08-2017, 21:27)Basie Wrote:
(21-12-2016, 15:07)jeroent Wrote: Mocht je ze nog zoeken. Ik had een 5 deurs Swift (MK6) uit 2007. Originele aluminium dakdragers heb ik over. 80 euro.

Hoi Jeroent,

Het is een post van enige tijd geleden, maar ik was benieuwd of je deze dakdragers nog hebt.

Groeten, Bas(ie)

Ik heb ze nog. Stuur mij even een email. J.taverne@gmail.com
Reply

#10
Bijzonder topic geworden dit Tongue
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#11
Ik heb de dakdragers opgehaald bij Jeroen en ondertussen al weer veel plezier van gehad.
Het is een beetje een krom systeem van Suzuki en bij vaak gebruiken zullen de rubbers niet meer zo mooi aansluiten, maar het zij zo.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.