baleno achterveren
#1
Heb een suzuki baleno sedan 2001 nu wilde ik de achterveren stugger maken met veerblokken en voor mijn aanhanger.
Maar ik kan alleen maar blokken vinden die te klein zijn.
Weet misschien iemand of er grotere blokken bestaan en waar die eventueel tekoop zijn.
Reply

#2
Bestaan er geen hulpveren of heavy duty veren?
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#3
die bestaan wel maar is gelijk een duurdere oplossing.


(11-07-2016, 20:27)swift16vrules Wrote: Bestaan er geen hulpveren of heavy duty veren?
Reply

#4
Maar wel een betere. Blokken verhelpen je probleem niet, maar zorgen ervoor dat je het probleem eerder merkt...
Gewoon een setje hulpveren monteren.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#5
oke bedankt ga er over nadenken.


(12-07-2016, 09:17)The Force Wrote: Maar wel een betere. Blokken verhelpen je probleem niet, maar zorgen ervoor dat je het probleem eerder merkt...
Gewoon een setje hulpveren monteren.
Reply

#6
Ik heb jaren met dit soort blokken tussen de achterveren van m'n Baleno gereden. Zonder problemen. en het was effectief.

[Image: 791012891_411.jpg]

Gekocht bij de auto-accesoirehandel
Reply

#7
kan alleen kleine vinden en niet de grote weet jij misschien waar



(13-07-2016, 20:08)cabrio_rob Wrote: Ik heb jaren met dit soort blokken tussen de achterveren van m'n Baleno gereden. Zonder problemen. en het was effectief.

[Image: 791012891_411.jpg]

Gekocht bij de auto-accesoirehandel
Reply

#8
Ik gebruikte die kleine rubbers. In de bovenste en onderste ringen van de veer pasten ze prima !
Reply

#9
Denk dat je cabrio dan andere veren heeft want bij mijn auto passen ze echt niet.
Waar ik ze ook tussen zet ze blijven echt niet zitten.






(14-07-2016, 20:53)cabrio_rob Wrote: Ik gebruikte die kleine rubbers. In de bovenste en onderste ringen van de veer pasten ze prima !
Reply

#10
Heb zelf hulpveren onder m'n wagon, kan het van harte aanbevelen.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#11
(14-07-2016, 21:01)jan 59 Wrote: Denk dat je cabrio dan andere veren heeft want bij mijn auto passen ze echt niet.
Waar ik ze ook tussen zet ze blijven echt niet zitten.
(14-07-2016, 20:53)cabrio_rob Wrote: Ik gebruikte die kleine rubbers. In de bovenste en onderste ringen van de veer pasten ze prima !

Bij mijn cabrio heb ik ze niet nodig! Ik gebruikte ze toen ik nog een Baleno Station had.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.