Iemand niet ver van Duitse grens?
#1
Beste allemaal, zag een voorbumper van een Baleno op e-bay, helaas wordt die niet naar NL gestuurd. Is er iemand in de buurt van de Duitse grens, Limburg,Gelderland? Misschien naar een postkantoor daar laten verzenden en ophalen, nu is probleem dat ik zelf in Roosendaal woon.Kortom vt 45 euro kan ik die bumper overnemen en in kleur van auto . Iemand die kan helpen? Stuur even een pb. Alvast bedankt
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#2
Waarom wordt die niet naar Nederland verstuurd naar wel naar Duitsland..? Enigste verschil is de hogere verzendkosten en een ander adres op het pakket, is voor de verzender geen extra moeite...
Reply

#3
Bumper verzenden is wel een stuk duurder vanwege het formaat. Vraag aan de verkoper of hij het wil versturen en hoe duur het dan wordt

Ik laat een Volvo dorpel uit Wales versturen, dat kost 60 GBP voor een ding van 2 meter
Reply

#4
Heb het ook gehad met een zijschermpje vanuit duitsland. Had alles al doorlopen betaald. Kreeg het teruggestort..kon ook niet even extra betalen om het toch te krijgen
39



Reply

#5
Van waar in Duitsland wordt het verstuurd. Ik woon 8 km van de grens, maar ik heb geen idee wat je van plan bent.
Afleveren op een Duits postkantoor? Volgens mij hebben ze die in D ook niet meer. Ze hebben wel van die Packstations waar kleine pakketjes in kunnen om te verzenden en te ontvangen, maar dat zijn van die kleine lockers die je op stations ziet en zo. Daar past geen bumper in.......
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.