Radio inbouwen Suzuki Alto 2003
#1
Hoi allemaal,

Het verwijderen van de vorige radio is zonder problemen gelukt, maar het inbouwen van de nieuwe zit niet echt mee.
Alle snoertjes passen prima, de radio doet het! Alleen het volgende.. Ik krijg de radio er niet helemaal in. Op ongeveer de helft begint het dikkere gedeelte (gedeelte dat de radio vast klemt denk ik). Vanaf dit punt krijg ik de radio niet verder en durf niet harder te duwen..
Het gaat om een Suzuki Alto uit 2003 en ik probeer een nieuwe Pioneer in te bouwen.
Iemand tips?
Reply

#2
Zit er toevallig in dat gleuf waar je de nieuwe radio insteekt al een metalen houder / behuizing van de oude radio?

Zo ja: Deze mits mogelijk en als het past, laten zitten, en van de nieuwe eerst de extra metalen houder / behuizing verwijderen.
Of de oude verwijderen en met de nieuwe radio dan al op zn plaats zetten.

Zo nee: kijken of voelen met je hand of er geen kabel ergens tussenzit, of iets op en neer bewegen tegelijkertijd lichtjes duwen en hopen dat hij doorschuift.

Ander mogelijkheid: kijk van onder als je er bij komt of het nergens tegen aankomt, waarschijnlijk een schutboard verwijderen onder het stuur als deze aanwezig is.
Reply

#3
Als ik jouw verhaal zo lees, dat hij vanaf halverwege waar het dikkere gedeelte begint niet meer verder wil, dan denk ik ook dat het vorige inbouwframe er nog in zit.

Als er zo'n soort frame nog om je nieuwe radio zit, dan kun je deze eraf halen en dan nog eens proberen of het past.
[Image: images?q=tbn:ANd9GcTt9Ueu03xHyGKSpGJ01ll...iR5-m-DGz6]
Reply

#4
Is er al een vordering?
Of de oplossing gevonden?

Biggrin
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.