groene knop
#1
hallo iedereen,

ik ben nieuw op dit forum en sinds afgelopen donderdag in het bezit van een suzuki swift uit 1997. het is een 1.0 GLS. Nu heb ik 2 (misschien wel domme) vragen waar ik echt niet achter kom en dat is:

1. Als ik mn verlichting aan zet, gaat er een groene "switch" branden die ik kan induwen. Maar ik heb geen idee wat dat doet of moet doen?
2. Is het stuur verstelbaar want heb ooit zoiets gelezen maar kom daar niet achter (zou wel fijn zijn met mijn 1.95m)

Alvast bedankt!
Reply

#2
(08-06-2016, 00:49)basfaro Wrote: hallo iedereen,

ik ben nieuw op dit forum en sinds afgelopen donderdag in het bezit van een suzuki swift uit 1997. het is een 1.0 GLS. Nu heb ik 2 (misschien wel domme) vragen waar ik echt niet achter kom en dat is:

1. Als ik mn verlichting aan zet, gaat er een groene "switch" branden die ik kan induwen. Maar ik heb geen idee wat dat doet of moet doen?
2. Is het stuur verstelbaar want heb ooit zoiets gelezen maar kom daar niet achter (zou wel fijn zijn met mijn 1.95m)

Alvast bedankt!

1. Wat staat er op de schakelaar? Kan vanalles zijn, achterruitverwarming, mitslamp, etc
2. Alleen bij de GTi en mk5 swift dacht ik...
Reply

#3
Gok dat het je mistlampen zijn. Stuurverstelling zou er een hendel aan de onderkant van je stuurkolom moeten zitten.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#4
Stuurverstelling zit er niet op ben ik bang. Groene knop? Maak anders even een foto.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#5
Maak eens een foto van de knop...
Reply

#6
Ik denk dat het een download knop is

[Image: 31778578-Download-arrow-icon-green-squar...-Photo.jpg]
Reply

#7
Of het is een eco knop dat die daarmee op 2poten gaat lopendevil
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#8
De sjoemelsoftware knop! Natuurlijk!
Reply

#9
bedankt voor de reacties. De knop zie je hier op de afbeelding. Er verandert niks aan het licht als ik hem aan zet. (er veranders sowieso niks wat ik door heb)[/code]
[Image: IMG_7458.jpg]
Reply

#10
Dat is geen orginele knop...
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#11
Die knop is voor de kermit de kikker stand. Je auto kleur dan plotsklaps groen!
Reply

#12
misschien voor het mistlicht dat afgekoppelt is?
Zo heb ik ook een "niet" orgineel switch dat voorheen voor mijn mistlampen voor diende.
Maar omdat beide lampen stuk zijn werkt de switch nog wel maar gebeurt er inderdaad niks Biggrin
Reply

#13
Die hoort daar idd niet. Zal ooit voor e.o.a. achteraf ingebouwde verlichting hebben gediend.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#14
Of een zelfgemaakte startonderbreking !

Oftewel knop er even uittrekken en kijken waar de draadjes naar toe gaan.

Trouwens de cabrio heeft ook een in hoogte verstelbaar stuur.
Reply

#15
Als de knop niets doet en ook niet gaat branden bij het omschakelen, lijkt het mij dat ie niet eens is aangesloten aan de achterkant.
Reply

#16
als ik mijn lamp aanzet. dan gaat hij branden en als ik dan die groene knop indruk, dan brand hij nog steeds maar er gebeurt niks. zal dan wel voor mistlampen zijn die ik niet heb dan ofzo haha
Reply

#17
Zo te lezen inderdaad een lamptoevoeging.
Es Aa Drie Één Nul
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.