franky
#21
Ik ben normaal ook niet zo van die kleine zijkregeltjes....


... Maar een gordel moet gewoon naar behoren werken. Dat jij nooit iemand achterin meeneemt, is geen argument. Als je een ongeluk krijgt, en de gordel breekt, praat je toch anders Wink
Reply

#22
selfie van de overheid

[Image: 720.jpg]

en met dit warme weer snakte de swift naar koude lucht dus de air intake verlegt mistlampen mogen toch nooit aan dus deze moest plaats maken voor de air intake

[Image: 720.jpg]

[Image: 720.jpg]

[Image: 720.jpg]

[Image: 720.jpg]

[Image: 720.jpg]

orginele lampen gemonteerd vind ik persoonlijk mooier staan

h4 bi xenon erin en gaan ;D
Reply

#23
Hmmm ligt toch je slang op een hete motor nu?! Mooie swift verder
39



Reply

#24
Een tiewrap... Serieus?34
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#25
En 1 mistlamp. Sonde man.
Reply

#26
En door rood rijden is niet echt stoer... Paar weken terug is iemand hier nog doodgereden omdat iemand door rood ging... Just sayin
Reply

#27
Jep op de kruising hier door een busje.. Thumbsdown

1.7sec roodtijd is ook niet net rood ofzo:p
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#28
(30-08-2016, 19:53)Pauluzz Wrote: En door rood rijden is niet echt stoer... Paar weken terug is iemand hier nog doodgereden omdat iemand door rood ging... Just sayin

ik had hem niet door zon van voren rij er elke dag weet dat hij er staat
opzettelijk nooit door rood

(30-08-2016, 13:14)Tomswiftswiftswift Wrote: Hmmm ligt toch je slang op een hete motor nu?! Mooie swift verder

die slang blijft wel koud Smile

(30-08-2016, 18:06)robin_swiftsensation Wrote: En 1 mistlamp. Sonde man.

kan er zo weer in indien nodig mogen toch nooit branden
Reply

#29
(30-08-2016, 19:53)Pauluzz Wrote: En door rood rijden is niet echt stoer... Paar weken terug is iemand hier nog doodgereden omdat iemand door rood ging... Just sayin

En nog te hard door rood ook.......

Maar gelukkig was je wel 1 minuut eerder op je bestemming . Ieder nadeel hep z'n voordeel.
Reply

#30
Rood stoplichtje kan natuurlijk gebeuren en hoeft geen kwade wil te zijn.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#31
(01-09-2016, 08:26)Nothingmatters Wrote: Rood stoplichtje kan natuurlijk gebeuren en hoeft geen kwade wil te zijn.

Oranje kan natuurlijk gebeuren.... Ongelukken gebeuren bij door rood rijden, punt! Midden in de nacht met geen hond op straat door rood rijden zou ik misschien door de vingers willen zien... maar aan de andere kant, als er niemand op straat is pak je overal groen.

Hoe dan ook, het is niet stoer! Als je door rood rijd, lekker zelf weten, maar ga niet opscheppen met je overheid selfie... just my 2 cents
Reply

#32
Als die al 1.7sec op rood staat en ervoor oranje hoor je dat gewoon te zien, tenzij je niet capabel bent deel te nemen aan het verkeer.

Overigens geen persoonlijke aanval op TS 39
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#33
gaaf zo je wagen. Ik rij nu zelf 1 maand in een Suzuki Swift sport, en ik vind het een heerlijke wagen.
Ik zag dat jij armleuning erin hebt zitten. Ik zoek dat ook, is dat makkelijk te monteren zelf
Groetjes Natas
Reply

#34
(01-09-2016, 17:51)natasja jacobs Wrote: gaaf zo je wagen. Ik rij nu zelf 1 maand in een Suzuki Swift sport, en ik vind het een heerlijke wagen.
Ik zag dat jij armleuning erin hebt zitten. Ik zoek dat ook, is dat makkelijk te monteren zelf

ja scrhoef je er zo in

(01-09-2016, 09:03)Pauluzz Wrote:
(01-09-2016, 08:26)Nothingmatters Wrote: Rood stoplichtje kan natuurlijk gebeuren en hoeft geen kwade wil te zijn.

Oranje kan natuurlijk gebeuren.... Ongelukken gebeuren bij door rood rijden, punt! Midden in de nacht met geen hond op straat door rood rijden zou ik misschien door de vingers willen zien... maar aan de andere kant, als er niemand op straat is pak je overal groen.

Hoe dan ook, het is niet stoer! Als je door rood rijd, lekker zelf weten, maar ga niet opscheppen met je overheid selfie... just my 2 cents

oke nog een keer zon van voren niet opgelet rij er elke dag dus conclusie

niet opzettelijk door rood anders ad ik elke dag een bon
Reply

#35
zo ff afwezig geweest druk druk druk

maar wel lekker bezig gebleven

lampen voor had ik vervangen voor helder ipv smoke

dus achter ook maar vervangen voor helder

achter smoke en voor niet

iriteerde me al een tijdje dus hop

[Image: 720.jpg]

coming home verlichting maar dan anders Tongue Tongue

we hebben nodig een led strip goede zin meer niet ;D

bij sluiten of openen auto gaat de led strip branden ziet er s,avons wel dik uit en je hebt wat verlichting bij een donkere voordeur Smile

[Image: 720.jpg]

[Image: 720.jpg]

uitlaat moest er ook maar eens komen

[Image: 720.jpg]

[Image: 720.jpg]

[Image: 720.jpg]

volgende zijn de remmen maar daar ben ik nog mee bezig om het een en ander uit te zoeken ;D
Reply

#36
Hoi,

Ik vind jou wagen echt heel vet zo
Ik zie dat jij je radio ook hebt laten vervangen, ik wil dat ook doen met navigatie erin.
Kan ik die oude radio er zelf uithalen en die nieuwe zelf plaatsen, of moet ik dat echt door de garage laten doen
en ik wil ook led verlichting voor en achter plaatsen 39 maar ik ben zelf niet handig met auto's Cry
Groetjes Natas
Reply

#37
(27-01-2017, 14:02)natasja jacobs Wrote: Hoi,

Ik vind jou wagen echt heel vet zo
Ik zie dat jij je radio ook hebt laten vervangen, ik wil dat ook doen met navigatie erin.
Kan ik die oude radio er zelf uithalen en die nieuwe zelf plaatsen, of moet ik dat echt door de garage laten doen
en ik wil ook led verlichting voor en achter plaatsen 39 maar ik ben zelf niet handig met auto's Cry

als je nu een orginele radio hebt moet je het paneel vervangen door een waar een dubbel din in kan deze kan ik zo regelen

led of xenon kan er altijd in voor achter kenteken enz enz

ik ben toevallig wel handig autotechnicus van beroep Smile
Reply

#38
Radiootje en lampjes kun je prima zelf hoor mits je de juiste dingen besteld heb!
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#39
nou daar zeg je me wat.
Ik wil inderdaad wel een goede radio met navigatie hebben die het wel doet, en qua lampen??
Ik en auto's gaan niet samen, vind het leuk om te pimpen maar ik laat het wel doen.
Ik sloop eerder alles dan dat ik het goed doe. Ik heb ook totaal geen verstand van hoe het allemaal in elkaar zit.
Maar ik wil idd nog wel het 1 en anders veranderen eraan 39
Groetjes Natas
Reply

#40
whoop whoop

was ik weer Tongue

momenteel een swift 1.2 2011 in bezit
al aardig na mijn smaak gemaakt

.verlaagt
.led parket
.spoorverbreders
.geblindeerd
.navi / dvd / carkit / camara
.smoke verlichting
. k&n kit

vedder komt de rest wel eerst maar eens rijden 45

[Image: 540.jpg]

[Image: 540.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.