GertjanC's GS project (Katvv zit eronder!)
#21
Nice work....39
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#22
Apex is oké olé olé olé39 45 45

Wat betrefd die remleiding die had je helemaal niet los hoeven te schroeven om hem van de schokbreker af te halen... Zit een klemmetje op die je eraf moet halenWink Gewoon met waterpomptang klemmetje eraf trekken / wrikken en remleiding is losTongue (weet je het voor de volgende keerWink)

Maar bent niet de enige hoor, eerste keer dat ik een schokbreker los moest halen was op een sloop, dus ik zat toen ook te kl*ten met die leiding, toen maar de knip tang in de leiding gezetTongue (was toch maar sloop swift). Toen ik thuis kwam zag ik ineens dat daar n klemmetje zatTongue
Reply

#23
Haha oeps...najja ok Biggrin twas ook allemaal zo roestig en vies Thumbsdown Denk je dat het wel goed vast zit met die tie-raps? is dat een keuringspunt? anders moet ik misschien wel schokbrekers op de sloop gaan halen ofzo Puzzled
[Image: stc_banner.jpg]
Reply

#24
Gaat wel goed denk ik hoorWink
Reply

#25
hey gertjan
mooi gedaan hoor Tongue

waar heb je die spoiler gekocht..
Ik ben ook steeds op zoek maar tis vet duur overal :S

grtz
Swift verkocht!
Reply

#26
Hmm van de week in de bus gekregen:

Quote:Overschrijding van de maximumsnelheid op autosnelwegen tot en met 10 KM per uur

Datum: 25 Mei 2005 om 20:06
Plaats: Nieuwekerk ad Ijssel
Plaatsaanduiding: De Rijksweg A20, Noordbaan

Gemeten snelheid: 130km/h
Sanctie: 30 euro

Ring any bells Sebaszz? 42

Was onderweg naar spijkernisse denk ik Smile
[Image: stc_banner.jpg]
Reply

#27
je kon gewoon niet wachten om ze op te halen vandaar die haast zeker devil

maarja shit happens....klote staatskasspekkers....stupid
Reply

#28
hey gertjan, hij gaat er goed uit zien Wink weer een gs die er goed uit ziet Wink keep up the good work en ik zal je topic wel ffies blijven volgen denk ik Wink Suc6
[img]http://members.lycos.nl/lieverdjuhs/auto's/mijn%20auto/neon/neon%20picture.jpg[/img]
Reply

#29
ziet er stukken beter uit zo, nu die ook verlaagd is!
(heb meteen lekker adresje voor mn eigen veren Biggrin)
Reply

#30
Yay weer een updateje voor m'n project Smile

Tis weer een tijdje geleden...

Vandaag de Katvv die ik van Cobra gekocht had op de laaste nieuwegein meet eronder gezet. Was weer een flink kawei. Kreeg 1 bout bij het spruitstuk niet los (dop slipte op de verroeste bout) Dus naar de garage hier in kamerik. Die kreeg hem gelukkig wel los Smile (gratizzz) 45

Toen hij eronder zat lekte hij nog wat op de flens met de middendemper. Daar flink wat gungum tussen gesmeerd en nu zit hij zo goed als dicht 39

Geluidje is weer wat beter. heb nu een nog wat diepere brom (zal er eens een wavje van posten ofzoWink )

Moet nog steeds achterklepspoiler spuiten (sorry mafkikker Wink ) en de skirts moeten ook nog gespoten en gemonteerd, majja de zomer komt er weer aan dussseee 37


PS: Ben ook lid geworden yay!
[Image: stc_banner.jpg]
Reply

#31
oke dan beter dat hij eronder zit 39 Maar lekte hij???? Bij mij had ik daar geen last van...je toch wel pakkingen ertussen gedaan toch???Tongue Biggrin
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr
Reply

#32
Euhm pakkingen? ohjah dat was ik dus vergeten 42 De flens van de Katvv was iets anders dan die van de originele kat (geen opstaand randje) dus heb het maar met gungum opgelost (flink ertussen smeren en dan aandraaien) Werkt ook prima 39 34
[Image: stc_banner.jpg]
Reply

#33
Even het geluid opgenomen van hoe de uitlaat nu klinkt, weet eigenlijk niet oftie nou ook echt zo knetterd of dat dat de microfoon van de digicam is die wat doorslaat Puzzled Maarja vind hem zo wel vet klinken iig...

Geluid van de uitlaat

[Image: DSC04521_1.jpg]

Zo staat hij er nu bij iig...
[Image: stc_banner.jpg]
Reply

#34
Kijk dat ziet er al een stuk beter uit met die velgen enzo... 37

en hij klinkt ook lekker zo zeg... alleen heb ik het idee dat die van mij iets meer herrie maakt... check het filmpje hier maar eens
Reply

#35
Kmoet toch ook nog een keer van die filmpjes gaan maken, haha echt komisch 39
[Image: stc_banner.jpg]
Reply

#36
Quote:Originally posted by GertjanC
Vandaag m'n wielkasten omgerold volgens de How-to van Snappie. En het is allemaal gelukt hoor Biggrin

Ik heb het met een ijzerzaag gedaan ipv een slijptol zodat ik niet kon uitschieten. Werkte ook prima, was alleen wat zwaarder. Bij het omslaan bladderde de lak er op sommige stukjes wel vanaf maar dat was ook wel voorspelbaar.

Na het hele gebeuren heb ik de boel stevig ingespoten met Tectyl. En nu staat de boel nog te drogen Smile

ff een slechte telefoon pic:
[Image: 1Afbeelding(114).jpg]

Thanx voor de uitleg Snappie 45

Waarom nou niet gewoon omrollen????
Dit doet me pijn aan de ogenPuzzled

Gr dB
Reply

#37
Quote:Waarom nou niet gewoon omrollen????
Dit doet me pijn aan de ogenPuzzled

Gr dB


http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...p?TID=1086

Daarom Puzzled
[Image: stc_banner.jpg]
Reply

#38
Quote:Originally posted by GertjanC
Quote:Waarom nou niet gewoon omrollen????
Dit doet me pijn aan de ogenPuzzled

Gr dB


http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...p?TID=1086

Daarom Puzzled


Ja dat zie ik wel maar waarom niet gewoon ff om"ROLLEN" met de gereedschappen
die daarvoor gemaakt zijn.

Gr dB
Reply

#39
Wellicht omdat niet iedereen die heeftPuzzled
Reply

#40
Quote:Originally posted by dB-tje
Quote:Originally posted by GertjanC
Quote:Waarom nou niet gewoon omrollen????
Dit doet me pijn aan de ogenPuzzled

Gr dB


http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...p?TID=1086

Daarom Puzzled


Ja dat zie ik wel maar waarom niet gewoon ff om"ROLLEN" met de gereedschappen
die daarvoor gemaakt zijn.

Gr dB


Kan je met die gereedschappen net zo ver rollen als met het omslaan of wegslijpen? wat kosten die gereedschappen dan?

Je kan het ook laten doen bij een garage, majja student heh 42

Dit is idd niet de meest charmante methode, maar het werkt wel 39
[Image: stc_banner.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.