GertjanC's GS project (Katvv zit eronder!)
#41
Ja het werkt zeker. Wink
En idd rollen kan net zo ver als zoals je het nu hebt.
Maar als je student bent is dit idd wel een goedkopere manier.

Gr dB
Reply

#42
hey gozer, je gaat er alleen maar op vooruit met je swift Biggrin leuk filmpje39 wel nog erg bescheiden geluidje hoor je uitlaat :o als je die van mij hoortdevil devil :o
maar die katvv. ?? wat moet ik me daarbij voorstellen gewoon middendember en kat er tussenuit en pijpje er tussen gelast? of proffessioneel ?? Biggrin ben stiekum een beetje benieuwd. ik heb namelijk ook nog een pijp liggen passend die geen kat en middendemper heeft 37 alleen heb ik die er niet onder. is apk afkeur Cry en heb geen mooie plaats waar ik hem even snel er af kan halen en er onder kan zetten... dus ik ga hem misschien binnenkort verkopen!
[img]http://members.lycos.nl/lieverdjuhs/auto's/mijn%20auto/neon/neon%20picture.jpg[/img]
Reply

#43
zo'n katvv doe ik gewoon met de krik op de stoep hoor. Wil um er wel onder zetten voor je.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#44
Quote:Originally posted by 24/7
hey gozer, je gaat er alleen maar op vooruit met je swift Biggrin leuk filmpje39 wel nog erg bescheiden geluidje hoor je uitlaat :o als je die van mij hoortdevil devil :o
maar die katvv. ?? wat moet ik me daarbij voorstellen gewoon middendember en kat er tussenuit en pijpje er tussen gelast? of proffessioneel ?? Biggrin ben stiekum een beetje benieuwd. ik heb namelijk ook nog een pijp liggen passend die geen kat en middendemper heeft 37 alleen heb ik die er niet onder. is apk afkeur Cry en heb geen mooie plaats waar ik hem even snel er af kan halen en er onder kan zetten... dus ik ga hem misschien binnenkort verkopen!

Dankje Smile de katvv is van roestvrijstaal en van www.bbtotaaltechniek.nl ofwtewel ben de katvv man. De middendemper zit er dan nog gewoon onder. Voor de apk zet ik de kat gewoon weer even trug. (weet nu hoe het moet dus dan duurt het niet zo lang meer) zoals thieuke gewoon met krik...

Vind het niet erg dat het nog bescheiden is, rij er dagelijks in en wil toch ook nog een normaal gesprek kunnen voeren in de auto Wink
[Image: stc_banner.jpg]
Reply

#45
39 goed bezig met je autotje 39 keep up the good work39
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

#46
komt helemaal goed 39
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.