Koen's Suzuki ignis sport '04 -- update 05-10 TE KOOP €3000
#21
Link is aangepast, werd automatisch doorgezet omdat ik ingelogd was op marktplaats.
Dank voor de oplettendheid39
Reply

#22
Ik heb inmiddels een nieuwe auto waardoor deze auto stil staat.
Voor €3000 vaste prijs mag de auto weg, werkelijk waar een koopje. Auto staat in de weg en mag daarom dus ook zo goedkoop weg, duurt dit te lang gaat deze naar een handelaar en dan komt hij voor rond de €4000 op marktplaats, dat zou zonde zijn, zie liever dat hij naar een liefhebber gaat.
Reply

#23
Dat is geen geld! Vermeld nog even wat extra gegevens hier om de verkoop te bespoedigen. Bouwjaar, km-stand, onderhoudsgeschiedenis etc.
Reply

#24
(05-10-2016, 16:28)Pauluzz Wrote: Dat is geen geld! Vermeld nog even wat extra gegevens hier om de verkoop te bespoedigen. Bouwjaar, km-stand, onderhoudsgeschiedenis etc.

Misschien wel handig inderdaad, advertentie staat op marktplaats, link -> http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/suzuk...=lr&pos=10
Maar even voor de volledigheid:
BJ 2004
Km-stand: 126.000 ongeveer
Onderhoudsgeschiedenis: zo goed als compleet, alleen tussen de 40.000 en 80.000 niet geregistreerd, vanaf 80.000 weer netjes in de boekjes afgestempeld.
verdere opties: Airco, parkeersensoren, mistverlichting voor, Elektrische spiegels, Elektrische ramen, getinte achterruiten, voor de rest zie de advertentie.
Reply

#25
Het is een heel heel leuk ding, alleen heb ik helaas meer ruimte nodig, anders....succes met verkoop!
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#26
Heb je de stock ignis velgen nog? En zou je die evt los willen verkopen?
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#27
(06-10-2016, 00:04)Salto Wrote: Heb je de stock ignis velgen nog? En zou je die evt los willen verkopen?

Had ik wel, helaas vorige week al los verkocht aan iemand.
Reply

#28
(03-05-2016, 22:35)koen95 Wrote: Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Koen, 21 jaar en eigenaar van een rode ignis sport uit 2004.

Bij aankoop zat er een set 17" OZ velgen onder, waren de achterruiten getint, de B stijlen mat zwart gemaakt dmv folie en zit er een nieuwe sport demper op van de suzuki dealer. Daarnaast heb ik ook nog een set winterbanden met de originele Enkei velgen, deze moeten alleen nog gespoten worden.(waarschijnlijk mat zwart)

Nu eerst maar eens wat foto's
[Image: 20160512_132440.jpg]
[Image: 20160512_132447.jpg]
[Image: 20160512_132504.jpg]
[Image: 20160512_135057.jpg]


To-Do
-dashboard speakers vervangen, de originele zijn bagger.
-raamrubbers soepel makent
-gordelmechanisme smeren
-piepend koppelingspedaal smeren, deze piept afentoe bij intrappen
-nieuwe pook/pookhoes, de cijfers op de originele leren pook zijn versleten
-kofferbak isoleren, dit is gewoon kaal plaatwerk. Ik denk dat als ik hier dempend materiaal overheen zet de auto wat stiller word, vooral tijdens snelwegritten.
-Nieuwe matten set met rood stiksel
-Ledjes voor de interieur verlichting halen
-Op zijn tijd misschien een keer wat rode siliconen slangen in het motorruim plaatsen.
-Originele velgen winter-klaar maken
-Nieuwe antenne halen
-heldere zijknipperlichten monteren.(Waar koop ik deze?)


ik heb net een rode ignis sport gekocht met het kenteken 06nzkd maar vroeg me af of dit dezelfde was want mijn speakers zijn heel slecht maar als het dezelfde is is er misshien een draadje niet goed aangesloten
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.