Roy's MK1 GTi project
#21
project MK1 ligt helaas stil stupid

even een klein verhaaltje;

De loods bestaat uit 2 delen, en onze buurman heeft een garagebedrijf, maar had zonder toestemming van de huurbaas de compressor aangesloten, en hij gebruikte ons wasbakje.. nou er huurders inkwamen was ie die beide dingen kwijt natuurlijk dus meneer was direct over de zeik Drewl hij heeft het ons zo zuur gemaakt, en zelfs ervoor gezorgd dat ik dinsdag aanstaande naar het politiebureau mag voor vernieling/braak aan zijn auto omdat ik iets op zijn bestuurdersstoel heb gelegd wat nog in onze loods lag.
afijn, hij heeft zn zin gekregen. het was allemaal zo'n drama dat we de loods opgezegd hebben en dus voorlopig geen sleutelruimte hebben...

to be continued! 39
Reply

#22
Dat is mooi balenThumbsdown

Waar staat dat hok ongeveer als ik vragen mag?
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#23
Ik had de rollen omgedraaid, hem het leven zeur gemaakt. Maar ja ik vind dat leuk en schijn er goed in te zijn Tongue
Reply

#24
@vr Heerenveen, aan de leeuwarderstraatweg.

@pauluzz ja dat ga ik ook doen, normaliter ben ik niet zo ingesteld maar als ik onterecht beschuldigt word terwijl ik alleen maar zijn internet router in zijn auto heb gelegd dan heb je aan mij ook een verkeerde Tongue
Reply

#25
oh ik dacht die heeft een vuurwerkbom op zijn stoel gelegd Tongue
Reply

#26
Jammer dat het zo moest lopen inderdaad, mijn mk3 staat thuis, morgen even mee bezig
Reply

#27
(26-05-2016, 21:23)Niels94Spirit Wrote: oh ik dacht die heeft een vuurwerkbom op zijn stoel gelegd Tongue


Was ook een leuk idee geweest! Drewl
Reply

#28
Wacht even. Je had ZIJN EIGEN router in ZIJN auto gelegd, en beschuldigd jou van vernieling/braak???

Dan moeten er toch braaksporen zijn, anders neemt de politie dat ook niet serieus?
Beetje vaag verhaal
Reply

#29
Jammer. Het was zo'n mooie ruimte. Maar goed, er is misschien nog wel wat anders te vinden.
Reply

#30
@djlp

Klopt het is ook allemaal erg vaag, nou is het zo dat hij een ongeluk heeft gehad, waarbij de auto op zijn zei heeft gelegen.. En daarom zit er dus schade aan het slot. Maarja sommige mensen... stupid als je geen plezier in het leven hebt houd er dan mee op ofzo Tongue

@Rob, klopt was een leuk hokje! Maar komt wel weer wat anders leuks langs! 39
Reply

#31
Succes met zoeken! Komt vast goed!
Reply

#32
(07-06-2016, 12:32)DJLP Wrote: Succes met zoeken! Komt vast goed!

Bedankt! gaat zeker goedkomen, gelukkig kan ik bij mijn ouders thuis me eerst wel redden 39
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.