Swift 2012 schakelaar stoelverwarming
#1
Hallo,

Sinds een paar dagen ben ik eigenaar van een swift uit 2012.
Betreft 1.2 comfort. Nu is de auto echt als nieuw en alles werkt super
Echter is het ledje van het afgebeelde stoeltje op de schakelaar stuk.
Schakelaar ingeschakeld brand oranje lapje wel maar als je de auto verlichting aan zet brand aan de bijrijders kant dus de afbeelding niet.
Schakelaar verwijderd maar betwijfel of ie uit elkaar kan om lampje te vervangen.

Iemand tips of gewoon n nieuwe kopen?
Groet Peter
Reply

#2
Ben bang nieuwe kopen. Ik heb zelf ook een nieuwe schakelaar voor bijna 50 euro (gaat nergens meer over). Ik heb er nu een paar keer van gehoord maar nog geen lampje gevonden van dat type.
39



Reply

#3
(06-04-2016, 22:22)Tomswiftswiftswift Wrote: Ben bang nieuwe kopen. Ik heb zelf ook een nieuwe schakelaar voor bijna 50 euro (gaat nergens meer over). Ik heb er nu een paar keer van gehoord maar nog geen lampje gevonden van dat type.

Hallo, ik ben Edwin en nieuw hier op het forum.
Bij mijn Swift Sport uit 2012 is recentelijk van beide schakelaars de nachtverlichting uitgevallen. Bij indrukken van de schakelaars, branden de indicatielampjes nog wel of eigenlijk moet ik LED-jes zeggen.
Als je de schakelaar voorzichtig opent, zitten er 2 LED' s in. Die met het oranje kapje betreft de nachtverlichting. Beide LED' s zijn makkelijk te verwijderen. Ik weet niet of deze los verkrijgbaar zijn bij de dealer, of dat gelijk de gehele schakelaar moet worden vervangen, want dan wordt het een duur geintje...
Reply

#4
Ledjes zullen wel te vervangen zijn, op ebay ed zoeken. Weet niet of de ledjes op een print gesoldeerd zijn of gewoon in schakelaar zitten? Als de schakelaar werkt , dan kan je toch los ledje tussen solderen met weerstand en deze op je verlichting aansluiten?Je gaat toch geen schakelaar kopen van weet ik veel hoe duur.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.