Jordi, Swift Sport 2012
#21
Mooie updates, hoewel ik het S logo zou laten zoals die was, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Heb je de remklauwen laten zitten tijdens het verven? Dat zal inderdaad een monnikenwerk zijn geweest, met een penseeltje. Maar zoals je zelf al zegt, wel rustgevend. En daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.

Goed bezig met de Swift !
Reply

#22
De remklauwen heb ik laten zitten ja, auto op de garagekrik gezet en aan de slag gegaan.

Ik heb een klein rond kwastje gebruikt voor de grotere delen en een medium formaat penseel voor de details, was prima te doen uiteindelijk. Eén kant was even wennen en de tweede kant ging al een stuk vlotter, naarmate ik wist wat ik moest doen en onder welke hoeken ik moest gaan werken.
Just drive. 3945
Reply

#23
FF een negatief berichtje devil maak je je remmen zo mooi mogelijk maar kijk eens naar je velgen . die mogen ook wel een opknap beurt hebbenWink
Reply

#24
Deze velgen, de standaard velgen van de SSS zien er prima uit ondanks wat kleine stoeprandschade door de eerste (vorige) eigenaar. Bovendien liggen er winterbanden omheen dus dit is mijn winterset, veelal worden er stalen velgen gebruikt voor winterbanden dus wat dat betreft is de huidige situatie aardig luxe. Ofwel ik rij zowel in de winter als zomer op lichtmetaal.

De gloednieuwe zomervelgen met nieuwe banden worden eerdaags gemonteerd. Foto's zullen volgen.
Just drive. 3945
Reply

#25
bedoelde ook dat ze behoorlijk vuil zijn ,ik had ze voor de foto ff schoon gemaakt .Smile
Met de velgen is niets mis ,staan de auto perfect .
Reply

#26
Nouja de velgen waren eergisteren behoorlijk schoon na het wassen, echter na wat proefrijden / remmen met de nieuwe setup (Eibach) werden ze alweer snel vies. :-)
Just drive. 3945
Reply

#27
Mooie aanpassingen, staat allemaal goed!

Tip voor de volgende keer; voor het spuiten van plastidop hoef je niet te schuren, enkel te ontvetten. Kijk bijvoorbeeld maar eens op youtube ernaar. Scheelt je weer wat werk!
Reply

#28
mooie updates Smile
Reply

#29
Schaapie bedankt voor de tip!

Aangezien het hier in Noord-Holland sowieso de komende twee weken overdag's gemiddeld 11 graden en in de nacht gemiddeld 4 graden gaat worden heb ik besloten om mijn nieuwe set zomervelgen en banden te monteren.

De set is aangekocht bij Velgen-Online, ik ben daar al jaren klant en de service en het aanbod zijn subliem.

Het betreft hier de 'Brock B21' 17" velgen in 'black metal polished'. De gekozen banden zijn de ContiSportContact 5 in de maat 205-40-17.

Het comfort is prima, deze banden gecombineerd met de Eibach pro kit is prima te doen, stug, stevig en niet te hard.

Ik heb in mijn tijd qua autorijden, wat nu 15 jaar beslaat, een hoop verschillende top banden gereden onder mijn verschillende auto's.
De ContiSportContact 5 zijn de prettigste, beste, fijnste en gewoonweg beste autoband welke ik ooit heb gehad. De band biedt voldoende comfort, perfecte grip bij door weer en onwijs veel grip bij regen. Score 10/10!

[Image: IMG_1862_zpsljw5erif.jpg]

[Image: IMG_1866_zpsd9rfoftn.jpg]

De volgende update wordt een nieuwe einddemper. :-)
Just drive. 3945
Reply

#30
Probeer de goodyear eagle f1 ds in 195 45 17 ook maar eensWink de versie met "v" profiel want je hebt ook een normale. Dat klepje zit ook in de non-sport toch. Ik heb er denk eens over gelezen op het swiftclubforum wat niet meer bestaat
39



Reply

#31
Biggrin
Reply

#32
(20-03-2016, 21:22)Tomswiftswiftswift Wrote: Probeer de goodyear eagle f1 ds in 195 45 17 ook maar eensWink de versie met "v" profiel want je hebt ook een normale. Dat klepje zit ook in de non-sport toch. Ik heb er denk eens over gelezen op het swiftclubforum wat niet meer bestaat

Ja dat klepje is drama, heeft ook niet echt een systeem wat makkelijk aan te passen is. De goodyear eagle heb ik in de oorspronkelijke F1 versie gehad onder de Subaru Impreza, ook een prima band, was wel in v-profiel variant. Erg veel grip en lekker zacht ondanks de platte wang. Prettig rijden. 45
Just drive. 3945
Reply

#33
Woow mooie velgen , waar ik zelf blij van wordt als je dat soort velgen heb dat je de remklauwen aanpast in plaats van schilderen .
Kost 8 euro voor 4 klauwen en je zult reacties krijgen van dikke auto rijders dat wil je niet weten omdat ze denken dat het echt is. Smile

[Image: p5vh.jpg]

[Image: i8l0.jpg]

[Image: SDxk3A.jpg]

[Image: pEyyIQ.jpg]
Reply

#34
Hahahaha geweldig!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#35
Bedankt voor de tip maar deze remklauw covers zijn niet mijn stijl. Als jij dat zelf leuk vind staan op jouw auto dan moet je dat uiteraard gewoon doen. 39
Just drive. 3945
Reply

#36
Show no go 34
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#37
Hmmm nog goedkoper dan verven.... geen gek idee dan toch. Kan altijd de brembo tekst nog wegvegen of rood maken
39



Reply

#38
Whahahah. Dit is echt zo'n foute might car mods modification.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#39
Nu nog een elektronisch dumpvalve of fluitje in de uitlaat 39
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#40
We gaan een beetje off topic ,sorry Jordi .
back to the topic please
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.