SUBAUDI
#81
Hijs fijn! Uber A2 Smile
39



Reply

#82
Doet 'm goed!
Reply

#83
Dik hoor! Zo! Die velgen ook!
Reply

#84
Ready to rumble

[Image: F7Sv5S.jpg]

[Image: GDPJqQ.jpg]

[Image: dcmzYW.jpg]

[Image: 3EhDcG.jpg]
Reply

#85
Haha wat tof!
Reply

#86
Je voorbumper mist nog! Voor de rest cool!
Reply

#87
De Subaru is mooi geworden ! Goed bezig. Ook de Audi is prachtig !

(05-04-2016, 17:41)pocoloco Wrote: Maar eerst mijn grote liefde een upgrade gegeven afgelopen weekend. Tongue

Ik neem aan dat je vrijgezel bent...............anders heb ik heel veel medelijden met je vriendin/vrouw Wink
Reply

#88
Ghehe Rob Tongue
Gaaf hoor. Komen er nog andere velgen onder?
Reply

#89
(07-04-2016, 18:37)cabrio_rob Wrote: De Subaru is mooi geworden ! Goed bezig. Ook de Audi is prachtig !

(05-04-2016, 17:41)pocoloco Wrote: Maar eerst mijn grote liefde een upgrade gegeven afgelopen weekend. Tongue

Ik neem aan dat je vrijgezel bent...............anders heb ik heel veel medelijden met je vriendin/vrouw Wink

Hahaha ,getrouwd en ze begrijp mij . Kiss Ze is trouwens de manager van het schadebedrijf waar de Subaru staat . 45

(08-04-2016, 16:17)DJLP Wrote: Ghehe Rob Tongue
Gaaf hoor. Komen er nog andere velgen onder?


Nee ,hou het bij deze wieldoppen tis low buget auto . Wink
Reply

#90
Geweldig haha. Netjes gedaan. Misschien komt het weer helemaal in de mode dankzij deze creatie Wink ik vind het in elk geval wel leuk zoveel verschillende autos op de weg. Ik wil wel meer van dit soort "rally replicas" op de weg. Er reed in mijn omgeving jaaaaren geleden een witte celica helemaal in castrol look en dat was ook best een leuke verschijning. (Stond pas te koop..iets minder mooi als toen)
39



Reply

#91
(09-04-2016, 07:05)pocoloco Wrote: Hahaha ,getrouwd en ze begrijp mij . Kiss Ze is trouwens de manager van het schadebedrijf waar de Subaru staat . 45


OK , een vrouw uit de auto-branche, dat verklaart een alles !
Reply

#92
Vandaag per toeval de subaru in het echt mogen bewonderen, is echt een mooi wagentje geworden39
Ook de audi mag er zeker zijn!

Groetjes Mark
[Image: Foto-ALCRPBOE-D.jpg]
Baleno 1.8 16v GSX
Reply

#93
(15-04-2016, 18:15)Mark Wrote: Vandaag per toeval de subaru in het echt mogen bewonderen, is echt een mooi wagentje geworden39
Ook de audi mag er zeker zijn!

Groetjes Mark

Ja zeker toeval , hoe vaak gebeurt het dat je een auto tegen kom uit het forum zonder naar een meeting te gaan. Wink
Reply

#94
Vandaag mijn klep binnengekregen en eindelijk de uitlaat klaar gemaakt ,achterbumper kan er weer op. 39

[Image: Zui6cp.jpg]
Reply

#95
Waarom heb je de klep op deze manier gedaan?
In principe zou het weinig verschil moeten maken tussen klep dicht of klep open is.
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#96
(16-04-2016, 03:16)Salto Wrote: Waarom heb je de klep op deze manier gedaan?
In principe zou het weinig verschil moeten maken tussen klep dicht of klep open is.

Maakt juist heel veel uit , er zit verder geen dempers op .
Wil graag rust als ik op de snelweg zit, open 2 dempers.
Reply

#97
Mijn litertje maakt ook een hoop herrie nu... maar op de snelweg met een constante snelheid hoor ik het niet eens. dan issie zo zacht dat ik mn medepassagier gewoon kan verstaan Biggrin
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#98
Lachen hoor!
Alleen nog ff je wieldoppen er af en je stalen velgen ff goud spuiten...
Geen Suzuki meer.
Reply

#99
(16-04-2016, 09:11)JordyG Wrote: Lachen hoor!
Alleen nog ff je wieldoppen er af en je stalen velgen ff goud spuiten...

Dan is het effect toch weg Jordy
Reply

[Image: 04Ni8x.jpg]


https://vimeo.com/163104661
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.