Suzuki srad project afronden
#1
Hoi iedereen! Ik ben nieuw hier dus even voorstellen; Ik heet Noa en woon in samen met mijn vriend in Den Haag.
We hebben een Suzuki GSXR 600 uit 1997. Hij heeft valschade en ligt deels uit elkaar. We hebben de kappen laten schuren en laten spuiten dus die zijn helemaal klaar. We zoeken iemand die verstand heeft van deze motor en die ons kan helpen om hem in elkaar te zetten en eventueel te repareren. Voor zo ver wij weten is het stepje afgebroken en is de koppelingshendel verbogen. Er moeten nieuwe remblokken in, omdat de remschijven zijn vervangen.

Ik wil de motor gaan gebruiken voor m'n eigen fotoshoots en bedrijf. Alle suggesties zijn welkom!


X
Reply

#2
Walter, kom er maar in Tongue
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#3
Wat ligt er verder allemaal af ? Stepje en koppelingshendel heb je zo gevonden. Anders weet ik wel een adres die alles in veelvoud heeft (als die persoon nog steeds zijn bedrijf heeft).
Zelf had ik ook een SRAD (750 van 1999). Heb nog een nette achterbrug te koop ervan. De suzuki dealer bij mij in de buurt (zuiden van het land) is overigens ook niet erg duur kwa arbeidsloon. Vooral omdat het voor hun niet zo spannend is allemaal.
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.