alto 1.0 1998 achterin lek !!!
#1
goedemorgen,

Hij is lek (doorweekt.) achterin op de vloer, mijn bank is nat plus een hele plas bij mijn reserven wiel !

ik heb hem al in de wasstraat gegooid en er in gaan zitten om vervolgens met een lamp in alle hoeken te zoeken om misschien de dader te vinden. Helaas heeft dit niks opgeleverd. Heeft iemand hier misschien meer ervaring mee ? voorin is die trouwens gewoon droog ? het gaat dus echt alleen om achter.

ik hoop dat iemand mij kan helpen ! 45

Met Vriendelijke Groet,

Jeroen.
Reply

#2
Is het er 1 met een ruitenwisser achter + sproeier ?

Dan kun je is controleren op de sproeier-leiding, deze willen nog weleens stuk gaan op het scharnierpunt van de achterklep.
Had het bij m'n Vectra ook en toch deed het nog gewoon sproeien, toch lek als een zeef.
(alleen was de achterbank niet nat maar de hoedenplank en alles daaronder wel)
(ook lekte het langs de zijkanten achter het plastic afwerking, zag het niet rook het wel)
Reply

#3
(08-02-2016, 17:10)total_recall Wrote: Is het er 1 met een ruitenwisser achter + sproeier ?

Dan kun je is controleren op de sproeier-leiding, deze willen nog weleens stuk gaan op het scharnierpunt van de achterklep.
Had het bij m'n Vectra ook en toch deed het nog gewoon sproeien, toch lek als een zeef.
(alleen was de achterbank niet nat maar de hoedenplank en alles daaronder wel)
(ook lekte het langs de zijkanten achter het plastic afwerking, zag het niet rook het wel)



Beste,

Het is het model zonder de sproeier achter helaas, ik heb vandaag mijn achterbank en rechts het plastic eraf gehaald. Ik ben bang dat het van mijn achterlicht komt dit lijkt mij alleen niet mogelijk aangezien het zo veel is. Heb alles er nu uit om hopelijk de dader te vinden.
Reply

#4
Tja, als je het plastic nog niet weg hebt kun je natuurlijk niet zien waar het vandaan komt.
Grote kans dat het bij het achterlicht vandaan komt.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#5
als het door een klein gaatje komt heb je na verloop van tijd vanzelf een flinke hoeveelheid.

naast de achterlichten kun je ook kijken naar het rubber van de achterklep en de wielkasten..
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#6
O bedankt ! Ja het plastic is er al af. Zodra ik tijd heb ga ik gelijk me wielkasten en achterlichten nog een keer chekken !
Reply

#7
Heb het gevonden ??. Heb mijn vloer er uit gehaald en kwam er achter dat mijn vloer door gerot is haha. Dat word lassen ! Toch bedankt voor de hulp !
Reply

#8
Goed dat je het gevonden hebt en succes met het herstel!
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.