Swift LED licht aan; achterlichten echter uit
#1
Hallo,

Bij het omdraaien vd contactsleutel van mijn nieuwe Swift Style (januari 2016) gaan de LED lampen onder in de voorbumper netjes aan. Mijn achterlichten echter niet. Dat kan alleen[/php] als ik de stadslichten aandoe maar dan gaan de LED lampen voor weer uit.

Ik wil ook standaard de achterlichten aan zodra ik het contact aanzet en de motor start. Is dit eenvoudig aan te passen? De dealer zei dat dit heel moeilijk is en erg veel geld zou gaan kosten. Ik heb mijn twijfels.

Dank!

Monique
Reply

#2
Je zou de led strips aan de stadslichten kunnen knopen, zodat bij het voeren van stadlicht ook de leds aan gaan.
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#3
Dank maar dat wil ik niet want dan moet ik alsnog de verlichting aan doen. Motor starten betekent led voor aan en de achterlichten aan.
Reply

#4
Tenzij je dat kunt veranderen in de boordcomputer ga je dat niet makkelijk kunnen fiksen. Zomaar een draadje erbij trekken gaat het CANbus systeem niet zo grappig vinden namelijk. Het is overigens redelijk normaal dat de achterlichten niet meebranden met de DRL.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

#5
Dan knoop je de stadlichten aan de ledstrips Wink

Ik vind het nog steeds jammer dat nieuwe Suzuki's geen automatische verlichting meer hebben...
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#6
Dank tot zover.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.